• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
5
سالروز تاسيس صندوق گرامي باد

پیام مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت پنجاه و دومین سالروز تاسیس صندوق

  • کد خبر : 11410
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
پیام مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت پنجاه و دومین سالروز تاسیس صندوق
پيام مديرعامل صندوق تامين خسارتهاي بدني به مناسبت پنجاه و دومين سالروز تاسيس صندوق

به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی کشور؛ دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی با صدور پیامی پنجاه و دومین سالروز تاسیس صندوق را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

با سلام و احترام؛

بسم رب‌الشهداء والصدیقین؛

یک سال از شهادت پرافتخار “مرد میدان”، فرمانده پرآوازه سپاه قدس اسلام، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گذشت. استکبار جهانی و دشمنان خبیث و خونخوار ملت‌های آزاده، به سرکردگی تروریسم دولتی شیطان بزرگ و صهیونیسم جنایتکار باردیگر چهره واقعی خود را با ریختن خون سردار عزیزمان و یاران مجاهدش عیان کردند؛ اما ندانستند که شجره طیبه عاشورای شصت و یک هجری با این خون‌ها بارورتر و تناورتر می‌شود. در نخستین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، بار دیگر با آرمان‌های والای سردار دل‌ها در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی تجدید عهد می‌کنیم که در پیروی از ولایت و خدمت به مردم و مستضعفین و مبارزه با استکبار و نظام سلطه بیش از پیش بکوشیم و پاس‌دار خون شهیدان باشیم. بدینوسیله اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و یاران وفادارشان را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه­ای (مدظله العالی) ، ملت بزرگ ایران و تمام ملت های آزاده جهان تسلیت عرض می نمایم.‏

بیست و سوم دی ماه، سالروز تأسیس صندوق تأمین خسارتهای بدنی بعنوان یک نهاد حاکمیتی مجری عدالت اجتماعی بوده که همه ساله مراسمی جهت گرامی­داشت این روز برگزار می­گردید. در سال جاری نیز مطابق با برنامه­ریزی صورت­گرفته، مقرر گردیده بود همزمان با پنجاه و دومین سالروز تأسیس صندوق تأمین خسارتهای بدنی، همایشی با حضور کلیه کارکنان ستاد و شعب صندوق برگزار گردد که با توجه به شرایط خاص کشور و گسترش ویروس منحوس کرونا و اهمیت سلامتی همکاران عزیز، این امر میسر نگردید.

لذا برخود واجب می­دانم، سالروز تأسیس صندوق تأمین خسارتهای بدنی را تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن ارج نهادن و قدردانی از زحمات بی­شائبه اعضای محترم مجمع عمومی، اعضای محترم هیأت نظارت و کلیه کارکنان صندوق و همچنین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیران عامل و کارکنان شرکتهای بیمه­ای، ستاد دیه کشور و سندیکای بیمه­گران ایران که موجبات تحقق اهداف و استراتژی­های بنیادین صندوق را در اجرای بهینه قانون بیمه شخص ثالث فرآهم آورده اند، از درگاه خداوند متعال برای مجموعه صندوق که در اعتلای جایگاه صندوق نقش آفرینی نموده اند، آرزوی توفیق روزافزون مسئلت می­نمایم.

علی جباری

مدیرعامل صندوق تأمین خسارتهای بدنی

http://tejaratava.ir/?p=11410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.