• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت فرارسیدن سال نو

  • کد خبر : 17435
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
پیام مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت فرارسیدن سال نو

مدیرعامل شرکت بیمه آسماری به مناسبت فرارسیدن سال نو، پیامی صادر کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی ، متن پیام علیرضا یزدان دوست خطاب به همکاران، شبکه فروش و بیمه گزاران به این شرح است.

به نام خداوند بخشنده و بسیار مهربان

سالی که گذشت را می توان یکی از پرهیاهوترین، سخت ترین و غیرقابل باورترین سال های چند دهه اخیر دانست. ویروسی کوچک، آشوبی بزرگ در دل جهان انداخت و همه ابعاد زندگی بشر را متاثر کرد. تعاملات اجتماعی انسانها بسیار محدود شد، کسب و کارهای زیادی آسیب دید ، اقتصادهای بزرگ دنیا رکودی بزرگ را تجربه کردند و بسیاری بر اثر ابتلا به این بیماری، جان خود را از دست دادند.

در چنین شرایطی، صنعت بیمه به عنوان یکی از پیشتازان عرصه مبارزه با آسیب های ناشی از کرونا، خوش درخشید و تلاش کرد با ارائه طرح های مختلف، آثار منفی شیوع این بیماری را تا حد ممکن کاهش دهد و بار سنگینی را که این دشمن نامرئی بر روح و جان و مال مردم تحمیل نمود را تا حد قابل توجهی از دوش انسانها بردارد .

شرکت بیمه آسماری نیز در این زمینه اقدامات موثری انجام داد و تلاش کرد با حداکثر توان، بیمه گزاران تحت پوشش بیمه تکمیل درمان را از ابتدای شیوع پاندمی یاری برساند.

گرچه  متاسفانه تعدادی از همکارانمان در صنعت بیمه را در جریان این پاندمی از دست دادیم، اما خوشبختانه همکاران و شبکه فروش بیمه آسماری از تبعات شدید این بیماری تا به امروز در امان ماندند و همچنان خدمت رسانی به ذینفعان را با تلاش و همتی دوچندان ادامه میدهند.

با وجود این شرایط پیچیده و با لطف پروردگار و تلاش تک تک همکارانمان چه در شعب و چه در نمایندگیها ،  شرکت بیمه آسماری نه تنها به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یافت، بلکه در مواردی از خطوط تعیین شده نیز پیشتر رفت و نتایج بسیار درخشانی را رقم زد.

رشد تحسین برانگیز پرتفو، افزایش بیش از ۳ برابری سرمایه و جذب تعداد قابل توجهی نماینده در سرزمین اصلی که می تواند نتایج بسیار مطلوبی در میان مدت برای شرکت داشته باشد، تنها بخشی از دستاوردهای بیمه آسماری در سالی است که گذشت.

بدون شک سال آینده و شروع قرن جدید، با توجه به زیرساختهای فراهم شده سال تحول بیمه آسماری خواهد بود، به طوری که نه تنها در حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بلکه در سرزمین اصلی نیز اقدامات بسیار جدید و متنوعی پیاده سازی خواهد شد.

به سهم خود از همه همکاران صف و ستاد، نمایندگان و کارگزارانی که شرکت را در پیشبرد اهداف همراهی کردند، صمیمانه قدردانی می کنم و دست بیمه گزاران گرانقدری که با اعتماد خود، در این راه یاریگر ما بودند را به گرمی می فشارم.

در آستانه سال نو، از خداوند متعال برای همه هموطنان سلامت و بهروزی طلب می کنم و آرزو دارم روزهای خوبی پیش روی همه ما باشد.

http://tejaratava.ir/?p=17435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.