• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز ارتش

  • کد خبر : 19528
  • ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴
پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز ارتش
به نام درهم‌شکننده سرکشان

هشت سال در سخت‌ترین صحنه‌های نبرد جنگیدید، هشت سال با کمترین امکانات از میهن دفاع کردید، هشت سال بر نامهربانی نادانان و خنجر خائنان صبر کردید، هشت سال با توشه دعای یک ملت برابر متجاوز ایستادید، هشت سال خون و جان و پیشکسوت و جوان دادید و خلاصه هشت سال هرچه داشتید به میدان آوردید تا تاریخ این خاک پرگهر بر وطن‌دوستی و دشمن‌شناسی‌تان شهادت دهد.

یادمان هست که صداقت و پاکی درون شما را مردم بیداردل ایران از همان زمان که نوای شیرین «ارتش تو یار ما باش» سر می‌دادند دریافته بودند. هنوز فراموش نکرده‌ایم که پیرطریقتمان، امام خمینی کبیر(ره)، در کشاکش روزهایی که منافقان و کم‌خردان بر دهل انحلال ارتش می‌کوبیدند جانانه به میدان آمد و پشتیبان این سرمایه بزرگ کشور شد … و سرانجام با اعلام ۲۹ فروردین به نام روز ارتش، حضرت روح‌اله مدال افتخار دیگری به قامت رعنای ارتشیان جان‌برکف هدیه داد. این روز نشانه‌ای است از پیوند مستحکم ارتش با ولایت، ارتشی ولایت‌مدار که جان خود را فدای ملت می‌کند و نیز نمادی است از ارج و قرب آن نزد مردم قدرشناس.

در نخستین روزهای رمضان کریم، از سویدای دل بر ولایتمداری و ایثارگری شما ارتشیان دلاور شهادت می‌دهم و صمیمانه این روز فرخنده را به همه شما عزیزان تبریک می‌گویم. افتخار من و همکارانم در بیمه کوثر آن است که می‌توانیم با ارایه بهترین خدمات به شما عزیزان ارادت قلبی خویش را نشان دهیم و در حد بضاعت، از زحمات و جانفشانی همیشگی شما شیرمردان ایران اسلامی تقدیر و تشکر کنیم.

مانا و سربلند باشید

http://tejaratava.ir/?p=19528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.