• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز بیمه

  • کد خبر : 39874
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۳
پیام مدیرعامل بیمه سینا به مناسبت روز بیمه
مدیرعامل بیمه سینا در پیامی فرا رسیدن روز بیمه را به همه دست‌اندرکاران و فعالان این صنعت خصوصاً همکاران خود در شرکت بیمه سینا تبریک گفت.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، متن پیام وی به شرح زیر است:
بیمه مفهومی فراگیر و بااهمیت است که کارکردهای مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دارد و اهرمی مهم در ایجاد نظم اجتماعی و آرامش جامعه محسوب می‌شود.
اگرچه با طراحی محصولات جدید بیمه‌ای متناسب با نیازهای اقشار مختلف در سال‌های اخیر، بیمه بیش از گذشته در آرامش بخشی به جامعه نقش ایفا می‌کند اما تا رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی در پیش است. راهی که با همکاری و هم‌افزایی همه بازیگران این صنعت اعم از کارکنان، نمایندگان و کارگزاران به راحتی قابل پیمودن است.
بیمه سینا نیز همگام با سایر شرکت‌های بیمه سعی در بهبود و رشد شاخص‌های بیمه‌گری کرده و توانسته با انجام اقدامات راهبردی، موجبات رضایتمندی مشتریان خود را فراهم کند و افتخار دارد که در تمامی نقاط کشور در خدمت بیمه‌گذاران گرامی باشد.
اکنون در آستانه ۱۳ آذرماه و روز بیمه، تلاش همه دست‌اندرکاران و فعالان این صنعت خصوصاً همکاران ساعی و سختکوشم در شرکت بیمه سینا را ارج نهاده و فرا رسیدن روز بیمه را به همه این عزیزان تبریک و تهنیت می‌گویم.
امیدوارم که با عنایت الهی و همت تمامی اهالی صنعت بیمه شاهد رشد و توسعه‌ی ضریب نفوذ بیمه در کشور عزیزمان باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=39874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.