• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت «روز ملی شوراها»

  • کد خبر : 83396
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت گرامیداشت «روز ملی شوراها»

مدیرعامل بانک شهر با صدور پیامی «روز ملی شوراها» را تبریک گفت و این روز نمونه ای متعالی از مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و نظارت محلی بر اداره امور برشمرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، متن پیام دکترسیدمحمدمهدی احمدی به این شرح است:

«هیچ پشت‌گرمی و محکم‌کاری در کارها مطمئن‌تر از مشورت کردن نیست»

نهم اردیبهشت‌ که ماه مصادف است با آغاز به‌کار اولین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۳۷۸ که به عنوان «روز ملی شوراها» نامگذاری شده، نمونه ای متعالی از مردم‌سالاری دینی در ایران اسلامی و نظارت محلی بر اداره امور است. این تصمیم شایسته، بیانگر رشد و بلوغ حضور عمومی در پیشبرد امور شهری و روستایی است تا با همفکری و تعامل مسیر توسعه پایدار در کشور سرعت بیشتری گیرد.
آنچه که واضح و مبرهن است اینکه، شوراهای اسلامی که نمایندگان مردم اند، با استفاده از خرد جمعی، ارتقا روحیه همکاری و جلب اعتماد و مشارکت عمومی می‌توانند همدوش و همگام با مسؤولان در پیشبرد برنامه‌های توسعه و کمک به مدیریت شهری و روستایی، گام های مؤثر و ماندگاری بردارند.
بانک شهر هم به عنوان یک بانک پیشرو که تمرکز بر رفاه و توسعه شهری در کانون برنامه ریزی های آن قرار دارد، در برنامه ریزی های حمایتی خود، با نوآوری در خدمت و ارائه طرح ها و زیرساخت های مناسب ساختاری، پولی و مالی، همواره در کنار مردم، شهرداری ها و شوراها بوده تا از این رهگذر، فضاهای شهریِ درخور هموطنان عزیزمان، توسعه و تکامل یابند.
با امید به فراهم کردن بسترهای مناسب فرهنگی و اجتماعی برای افزایش مشارکت و همراهی مردم و شوراها در مسایل شهری و کشوری، بار دیگر نهم اردیبهشت‌ ماه روز ملی شوراها را گرامی داشته و این روز را علاوه بر شهروندان گرامی و دغدغه مند در حوزه مسائل شهری، به همه اعضای محترم شوراها در جای جای میهن اسلامیمان، که با وظیفه شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
از خداوند سبحان توفیق خدمت رسانی برای همه اعضای شوراهای اسلامی را در سالی که مزین به نام «مهار تورم و رشد تولید» است، آرزومندم.

سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

http://tejaratava.ir/?p=83396

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.