• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

  • کد خبر : 21697
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۰۸
پیام مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطرپیام تبریکی از سوی مدیرعامل بانک توسعه تعاون صادر شد

الحمدالله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا
ماه رمضان، ماه تزکیه و تهذیب نفس و عبادت و نزول قرآن به پایان می‌رسد و فطر زیباترین اعیاد و جشن‌ها برمی‌آید. و خداوند سبحان را شاکریم که بار دیگر توفیق بندگی و بهره‌مندی از سفره پربرکت ضیافت رمضان و شب‌های پرفضیلت قدر را به ما عطا کرد.
همراهان و دوستان، امسال با توجه به تداوم پاندومی ویروس کووید و ادامه مشکلات ناشی از آن به‌ویژه در شعبات بانک‌ها شایسته است که در آستانه عید سعید فطر از همکاران خود در نظام بانکی کشور که برای ارائه خدمت کیفی به عزیزان هم‌وطن از جان خود مایه گذاشتند و جای بسیاری از آنان امروز در نزد ما خالی است، یاد کنیم، عزیزانی که به‌حق در زمره شهداء وطن می‌باشند. یادشان گرامی باد. و با آرزوی صبر و اجر از درگاه احدیت به حضور خانواده‌های معظم این عزیزان، فرارسیدن عید سعید فطر را خدمت تمامی هم‌وطنان گرامی به‌ویژه مخاطبین محترم بانک توسعه تعاون تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. با این امید که به همت شما همکاران عزیز بتوانیم در عرصه خدمت‌رسانی بیش‌ازپیش با اقتدار قدم نهاده و در راستای تحقق اهداف تنها بانک تخصصی بخش مردمی تعاونی ایران اسلامی و همسو با اهداف و برنامه‌های کلان کشور و در اجرای منویات مقام عظمی ولایت و تحقق شعار سال” تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدائی‌ها” گام‌های مؤثری برداریم.
از خداوند عزوجل که با ذکر نام بزرگش قلوب بندگان آرامش می‌یابد، مسئلت می‌نمایم که رحمت بی حصر و اندازه خود را از ما دریغ نفرماید. با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان. فرارسیدن عید سعید فطر گرامی باد.
حجت الله مهدیان

http://tejaratava.ir/?p=21697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.