• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت روز جهانی کارگر

  • کد خبر : 83617
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
پیام جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت روز جهانی کارگر
وجیه اله جعفری معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت روز جهانی کارگر پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بی تردید دستاوردهایی که طی سال های متمادی در هر بخش از اقتصاد کشورمان به ویژه حوزه معدن و صنایع معدنی، نصیب ایران زمین شده، کارگر پیش قراول آن بوده است. به واقع نیروی کار برای توسعه و پیشرفت، با کارگر معنا می یابد و این مهم ستودنی است.

۱۱ اردیبهشت روز جهانی کارگر برای یادآوری و تاکید بر جایگاه والای کارگر و نقش آفرینی آن برای تولید و توسعه است. هر چند پیشتر نیز در نگاه دینی و ملی ما، ارزش کارگر مورد ستایش قرار گرفته و فعالیت برای معیشت خانواده و تلاش برای حرکت در آوردن چرخ اقتصاد کشور، امری مقدس شمرده شده است.

این سازمان همواره همت خود را به کارگرفته تا خود را قدردان تلاش های جهادگونه کارگران عزیز بداند و اکنون نیز فرصتی برای بیان آن است. باید تاکید کرد که امروزه پویایی و پیشرو بودن معدن و صنایع معدنی در تولید، توسعه و ارزآوری، مرهون تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی قشر کارگر است.

اینجانب از طرف خانواده بزرگ ایمیدرو و معدن و صنایع معدنی ایران، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کارگر، سپاس بیکران خود را تقدیم کارگران گرانمایه و پرتلاش می کنم. امید است در کنار هم شاهد ساختن ایرانی آباد، پاینده با اقتصادی شکوفا و کارآمد باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=83617

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.