• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام تسلیت مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

  • کد خبر : 54966
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
پیام تسلیت مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی به مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد
مهدی قمصریان مدیر عامل صندوق تامین خسارتهای بدنی طی پیامی سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی متن پیام به شرح زیر می باشد:
نیمه خرداد یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار جمهوری اسلامی و همچنین آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است که به رهبری امام خمینی (ره)، حماسه ای تاریخی رقم زدند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلام محمدی (ص) همواره جاودان و ماندگار بماند.
امام خمینی(ره) با سلوک علمی و عملی خویش به ما قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید؛ اما با ثبات قدم، روشنگری، راهبری جهاد و تبیین، گام در راه امام آزادگان اباعبدالله الحسین(ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه که با اختیار، مسیر حق طلبی و عدالت خواهی را انتخاب کنند.
بار دیگر ما در سالروز رحلت آن عالم عامل عارف مجاهد فرزانه، امام روح الله الموسوی الخمینی (ره) با آرمان هایش بیعت می کنیم و از پیشگاه خداوند متعال اجر عظیم و شادی روح آن یگانه دوران و شهدای سرافراز قیام خونین ۱۵ خرداد و سنگر سازان جبهه های حق علیه باطل را تمنا می کنیم و با پیروی از فرامین داهیانه رهبر فرزانه و عزیز انقلاب(مدظله العالی) برای خدمت به مردم و عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه ها گام برخواهیم داشت؛ ان شاالله

مهدی قمصریان

http://tejaratava.ir/?p=54966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.