• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

پیام تسلیت مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس در پی حادثه آتش سوزی در خط انتقال محصول

  • کد خبر : 72673
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
پیام تسلیت مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس در پی حادثه آتش سوزی در خط انتقال محصول
به دنبال حادثه آتش سوزی در خط انتقال محصول شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، مدیرعامل عامل این شرکت در پیامی با عرض تسلیت به مناسبت این حادثه که منجر به جان باختن یکی از نیروهای عملیات تعمیرات خط لوله شد، از صدور دستور ویژه برای جبران و ایجاد بستر حمایتی از خانواده آن مرحوم و همچنین ارائه گزارش کامل از حادثه در اسرع وقت برای اطلاع عموم، خبر داد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کسی که تلاش و کوشش برای کسب روزی حلال برای خانواده می‌کند، مانند مجاهد در راه خدا است. امام صادق (ع)

حادثه تلخ آتش سوزی در خط انتقال محصول شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس که منجر به فوت یکی از نیروهای عملیات تعمیرات خط لوله شد، موجب تأثر و تألم فراوان شد.
اینجانب به نمایندگی از کلیه کارکنان شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم و داغدار «دالوند»، به تاسی از اخلاق و رفتار دینی نسبت به جبران و ایجاد بستر حمایتی از خانواده آن مرحوم، تاکیدات ویژه به متولیان امر در مجموعه شرکت را ابلاغ و همگان را ملزم به انجام اقدامات در کوتاه‌ترین زمان ممکن کرده‌ام.
ضمناً دستورات لازم جهت تشکیل کمیته بررسی ابعاد و جزئیات حادثه صادر شده تا در اسرع وقت گزارش کاملی از حادثه منتشر و در اختیار اذهان عمومی قرار گیرد.
در پایان از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم مغفور، رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با سرور و سالار شهیدان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر، مسئلت می‌نمایم.

محمود امین نژاد
مدیر عامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

http://tejaratava.ir/?p=72673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.