• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

  • کد خبر : 11675
  • ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

دکتر حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن با پیامی، فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، را تسلیت گفت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک صنعت و معدن، متن پیام فوق بدین شرح است:
حضرت فاطمه سلام الله علیها معیار تمامی فضایل انسانی است که نه تنها جایگاه زنان جهان را شکوه و عظمت بخشید بلکه در پارسایی، ایمان، تقوا و اخلاق، معیار و الگوی یک انسان کامل برای همه مردان و زنان در همه اعصار و زمانهاست که با شجاعت و ایثار در دفاع از حریم ولایت ایستادگی کرد تا میراث روشنگر و گرانبهای نبی مکرم اسلام برای آیندگان ماندگار شود.
پیامبر گرامی اسلام در بیان منزلت و مقام حضرت فاطمه (س) فرمودند: من نام دخترم را فاطمه گذاشتم؛ زیرا خداوند متعال فاطمه (س) و هر کس که او را دوست داشته باشد، از آتش دوزخ دور نگه می دارد.
بی شک ایام شهادت جانسوز آن بانوی برگزیده فرصت مغتنمی است تا جایگاه ویژه زن در مکتب اسلام و قرآن را یادآور شویم و بهانه ای است تا در ایام شهادت آن بانوی اسوه فضایل در پیروی از مکتب اهل بیت (ع) از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
اینجانب فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم شیعیان جهان به ویژه مردم ولایتمدار کشورمان تسلیت عرض می نمایم و امید دارم که با الهام از سیره والای آن حضرت، در دعوت به نیکی و خدمت به خلق خدا همواره کوشا باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=11675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.