• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

پیام تبریک مهندس بهزادپور مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت پنجاه و سومین سالروز تاسیس صندوق

  • کد خبر : 43703
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
پیام تبریک مهندس بهزادپور مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت پنجاه و سومین سالروز تاسیس صندوق

فرارسیدن ۲۳ دی ماه، پنجاه و سومین سالروز تأسیس صندوق تأمین خسارت‌های بدنی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امروز بیش از نیم قرن فعالیت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی را در حالی گرامی می داریم

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، مهندس مجید بهزادپور مدیرعامل صندوق، ضمن تقدیرازعملکرد کارکنان خدوم صندوق در پیامی پنجاه و سومین سالروز تاسیس صندوق را تبریک گفت؛

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

فرارسیدن ۲۳ دی ماه، پنجاه و سومین سالروز تأسیس صندوق تأمین خسارت‌های بدنی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. امروز بیش از نیم قرن فعالیت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی را در حالی گرامی می داریم که در ۵ دهه اخیر با ارائه خدمات صادقانه و به موقع به خانواده‌های قربانیان حوادث رانندگی و زندانیان جرایم غیرعمد تصادفات رانندگی، به عنوان یک نهاد حمایتی به ایجاد عدالت بین اقشار مختلف جامعه در جهت حمایت از گروه هدف و همچنین پشتیبان صنعت بیمه کشور گام برداشته است و در سال جـاری در راستای دستیابی به اهداف قانونی سازمان و در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم و ضرورت اجرایی کردن “پیوست عدالت” و رضایتمندی گروه های هدف، توانسته با طراحی سامانه های الکترونیک، ساماندهی و گسترش شعب استانی و همچنین تعدیل فرآیندهای اجرایی رسیدگی به پرونده های خسارت جانی مردم آسیب دیده از حوادث رانندگی، بسیار سریعتر و سهل تر نماید.

با توسعه سیستم جامع، ضمن استفاده از خدمات هوشمند و مکانیزه نمودن فرایندهای اجرایی، اقداماتی از قبیل اتصال صندوق به سامانه خودکاربری قوه قضائیه به منظور کوتاه تر کردن فرآیند دریافت اوراق قضایی و تبادل اطلاعات، طراحی و راه اندازی سامانه ماده ۱۳ با هدف پرداخت کل خسارت بدنی توسط یک مرجع و حذف تشکیل پرونده دو مرحله‌ای در صنعت بیمه و پرداخت مستقیم حقوق مردم آسیب دیده به حساب بانکی ایشان تحقق یافته است.

دستاورد‌های کسب شده نتیجه تلاش و زحمات بی دریغ همکارانم در صندوق با تکیه بر تعهد، تخصص و همچنین انسجام و همدلی بین کارشناسان و مدیران صندوق بوده است.

اینجانب از خداوند منان سپاسگزارم که توفیق خدمت به مردم را به بنده و همکارانم در صندوق تأمین خسارتهای بدنی را اعطا نموده و امیدوارم توانسته باشیم وظایف محوله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را صادقانه انجام داده تا موجبات رضایت خداوند را فرآهم آوریم.

مجید بهزادپور

مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی

http://tejaratava.ir/?p=43703

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.