• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت نوروز سال ۱۴۰۲

  • کد خبر : 80942
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
پیام تبریک مدیر عامل بانک سرمایه به مناسبت نوروز سال ۱۴۰۲

فرج اله قدمی ، مدیرعامل بانک سرمایه، در پیامی به شرح زیر نوروز ۱۴۰۲ را تبریک گفت:

مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است…

سال ۱۴۰۱ هجری خورشیدی را در حالی به پایان می بریم که به مدد و لطف الهی بر عهد خویش با سهامداران ارجمند و مشتریان وفادار بانک، پایدار و در مسیر رشد و ثبات، پیوسته و بی وقفه، رهسپاریم.

مستحضرید که در چند سال گذشته صورت های مالی خود را با شفافیت کامل منتشر کرده ایم، و بی آن که صرفاً به این اطلاع رسانی صادقانه بسنده کنیم، کوشیده ایم این صورت های مالی را در کنار شفافیت به زیور رشد و پیشرفت نیز بیاراییم؛ امری که فعالان عرصه بورس و بانک، بدان معترف اند و اعداد و ارقام، خود شاهد صادقی برای آن به شمار می روند.

بانک سرمایه سال جدید را به فضل پروردگار و به همت پرسنل ساعی و شریف خویش و در کنار محصولات جدید و جذاب خود شاداب تر و پرتوان تر از هر فروردین دیگری در عمر هفده ساله خود آغاز خواهد نمود تا اعتماد سهامداران گرامی و مشتریان ارجمند را به بهترین وجهی پاسخ دهد و از جایگاه شایسته خود در نظام بانکی کشور، در خدمت به اقتصاد میهن عزیزمان، به سهم خویش گام های اساسی بردارد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بانک سرمایه فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز ۱۴۰۲ هجری خورشیدی را به حضور هم وطنان ارجمند، به ویژه سهامداران و مشتریان گرامی بانک سرمایه، و نیز همکاران عزیزم در شبکه بانکی کشور تبریک و شادباش عرض نموده، برای همگان سالی سرشار از سلامتی و بهروزی آرزومندم.

امید که در تقارن زیبای بهار و رمضان، دل های ما نیز هم چون طبیعت سبز و زنده و بهاری باشد. ان شاء الله.

فرج الله قدمی
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره

http://tejaratava.ir/?p=80942

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.