• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

پیام تبریک مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در آستانه ۱۳ آذر روز بیمه

  • کد خبر : 39810
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
پیام تبریک مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در آستانه ۱۳ آذر روز بیمه
مهندس بهزادپور مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در آستانه ۱۳ آذر، روز بیمه؛ این روز ملی را به همکاران و کلیه تلاشگران و فعالان صنعت بیمه تبریک گفت.

 


متن پیام به این شرح است؛
سیزدهم آذر “روز بیمه” فرصت مغتنمی است تا فعالان و تلاشگران عرصه بیمه به عنوان مظهر آرامش و اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه، ضمن به نمایش گذاشتن دستاوردها و اقدامات خود و با استفاده از فرصت‌ها، افق روشنی برای آینده ترسیم کنند و با نوآوری، خلاقیت و هم افزایی نوید بخش آینده‌ای درخشان برای آحاد مردم و فعالان اقتصادی باشند.
صندوق تأمین خسارت‌های بدنی به عنوان پشتوانه صنعت بیمه کشور و بازوی حمایتی تأمین آرامش جامعه، همواره از هیچ تلاشی برای جلب آرامش خانواده‌های آسیب‌دیده فروگذار نبوده و در تمامی حوادث سعی کرده در کنار آنان با جبران خسارت‌های مادی بخشی از آلام خانواده‌‌های زیان‌دیده را التیام و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
اکنون مفتخریم که در راستای انجام مطلوب رسالت‌های حمایتی خود از افراد حادثه دیده و تحت لوای این هدف مقدس و متعالی در خدمت هموطنان گرامی بوده و با ارائه خدمات اثرگذار و شایسته بیمه‌ای و همراهی و هم آوایی با مردم، بی هیچ منتی برای انسان‌های آسیب‌دیده در رخدادها و حوادث تلخ زندگی، پیام آور امنیت و آرامش باشیم.
امید که با توکل به ایزد منان در کنار کلیه همکاران و تمامی فعالان صنعت بیمه و با کوله‌باری از تجربه سال‌ها حضور در صنعت بیمه، گام‌های بزرگی را در جهت رشد و تعالی صنعت بیمه در کشور، گسترش و توسعه عملکرد این صنعت را هر روز بیش از پیش شاهد باشیم.
روز بیمه بر همه فعالان این عرصه گرامی باد.
   مهندس مجید بهزادپور 
                                                                                      مدیرعامل صندوق تأمین خسارت‌های بدنی

http://tejaratava.ir/?p=39810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.