• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 17695
  • ۰۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ هم‌زمان با شروع بهار و نو شدن آفاق که در شکوفه‌ی درختان و آوای هزاران متجلی است، گویی جان آدمی نیز به تاسی از طبیعت، حیاتی دوباره می‌گیرد و شبنم عشق به خدای زیبایی بر […]

یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

هم‌زمان با شروع بهار و نو شدن آفاق که در شکوفه‌ی درختان و آوای هزاران متجلی است، گویی جان آدمی نیز به تاسی از طبیعت، حیاتی دوباره می‌گیرد و شبنم عشق به خدای زیبایی بر قلبش نقشی نو می‌بندد. من و همکارانم آغاز سال جدید را به فال نیک می‌گیریم تا با یاری پروردگار و الهام از الطاف بی‌کرانش بتوانیم در راه رسیدن به اهداف‌مان استوار بمانیم و چون گذشته به کامیابی‌های مادی و معنوی ارزشمند دست یابیم.

قریب به ۱۱سال است که به عنوان عضوی از خانواده صنعت بیمه کشور، با رویکرد ایجاد تحول و ارایه خدمات بیمه‌ای برتر و متمایز فعالیت می‌کنیم و خوشبختانه با کمک نیروهای متخصص و متعهد، برخورداری از شبکه یکپارچه فروش در سراسر کشور، استعانت از آموزه‌های دینی و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای، توانسته‌ایم نیازهای مشتریان خود را در اولویت قرار دهیم. از این روی، امیدواریم با رهیافت مدیریت راهبردی مبتنی بر الگوهای کیفیت و سازمان دانش‌محور «آرامش» را به معنای واقعی کلمه به بیمه‌گذاران خود هدیه دهیم.

پرواضح است که فراتر از شعارهای زبانی و خواسته‌های قلبی، توانمندی شرکت‌های تجاری و صنعتی همچون بیمه‌گران، تنها هنگامی باورپذیر است که نشانه‌های رشد و تحول رو به جلو را بتوان در اعداد، ارقام و آمار نیز به وضوح دید. خدا را شاکریم که ما، در بیمه کوثر، با کسب رتبه‌های پنج تا هفت در میان شرکت‌های بیمه از لحاظ حق‌بیمه تولیدی، توانگری مالی سطح یک و دستیابی به رتبه اول و دوم سوداوری به خوبی این امر را به اثبات رسانده‌ایم و لاجرم توانسته‌ایم اعتماد و اطمینان بیمه‌گذاران را جلب کنیم که خود مقدمه‌ افزایش فروش و سودآوری بیشتر و متعاقبا خدمت‌رسانی مطلوب‌تر است.

در سایه مشارکت و هم‌افزایی، خانواده بزرگ بیمه‌کوثر با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین، ارایه بیمه‌نامه‌ها براساس نیاز آحاد جامعه و مشتریان، تسهیل در بیمه‌گری و ارایه خدمات سریع و دقیق بیمه‌ای توانست بسترهای افزایش رضایت مشتریان را که سرمایه‌گذاری بلند‌مدت و پایدار برای کسب‌وکارهای هزاره سوم هستند، محقق سازد.

اکنون در طلیعه سال جدید که رهبر معظم انقلاب آن را «تولید، پشتیانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام نهادند درنظر داریم با آینده‌نگری و مشارکت معاونان، مدیران و کارکنان ستاد و سرپرستی‌ها، تلاش جهادی اعضای شبکه فروش با نگاه تخصصی و برخورداری از هوش تجاری، تشکیل حلقه‌های نواوری و مدیریت تحول، همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، انعقاد قراردادهای استراتژیک و تحت پوشش قراردادن آحاد جامعه، از تولید حق‌بیمه ناشی از صدور درست و به موقع بیمه‌نامه توسط شبکه فروش پشتیانی و موانع موجود را شناسایی و رفع کنیم. بی‌تردید از این رهگذر، خواهیم توانست آرامش خاطر را به مشتریان و ذی‌نفعان هدیه دهیم و بسترهای ارتقای منزلت و معیشت‌شان را فراهم سازیم. امیدوارم براساس سیاست‌گذاری، استراتژی و برنامه‌های اجرایی شرکت در سال ۱۴۰۰ از لحاظ ترکیب فروش، شفافیت، سوداوری، نمانام‌سازی و رضایت حداکثری ذی‌نفعان شاهد تعالی و رشد بیش از پیش شرکت باشیم و به فضل الهی چنین خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=17695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.