• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پیام تبریک مدیرعامل بیمه آرمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی 

  • کد خبر : 86277
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۶:۲۰
پیام تبریک مدیرعامل بیمه آرمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی 
مدیرعامل بیمه آرمان فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

*به نام خالق بزرگ ارتباطات *

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بی‌شک، دنیای امروز، اصل و عصر  ارتباطات است و نقش صاحبان خبر و رسانه به عنوان پرچم داران نشر و ترویج  آگاهی که با بکارگیری هنر، تخصص، درایت و دانش، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین عموم مردم  و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر و ستایش است.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است. بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه های طی شده در جهت تعامل و تأمین دانش فنی و اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق ها و چشم اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

تلاش بی‌وقفه همکاران‌ فعال و خدوم  در حوزه روابط عمومی صنعت بیمه تا حد زیادی به آگاه‌سازی جامعه نسبت به خدمات بیمه‌ای و افزایش ضریب نفوذ بیمه کمک کرده و جامعه فعالان بیمه را مورد وثوق و اعتماد مردم قرار داده است.

ما در بیمه آرمان نیز این افتخار را داریم که با همکاری اثربخش روابط عمومی شرکت، موفق به توسعه فروش ؛ رشد و بالندگی شبکه فروش ؛ پویایی ارکان ستادی شرکت و بیش از پیش تعامل با مشتریان و افزایش سطح ارتباط مثبت و عمیق شویم.

از جمله اهداف بنیادین ما در سال جاری، افزایش سرمایه شرکت، افزایش سهم از بازار، توسعه شبکه فروش، ارائه محصولات جدید، توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و توسعه روابط عمومی الکترونیک  که تمام این زمینه‌ها قطعاً متأثر از فعالیت روابط عمومی شرکت خواهد بود و به بار خواهد نشست .

امیداست در سال۱۴۰۲  روابط عمومی‌ها علی الخصوص در حوزه بازارهای مالی و اقتصادی به عنوان یکی از ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بتوانند بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

با گرامیداشت این روز و تقدیر و تشکر از عموم تلاشگران عرصۀ ارتباطات، از خداوند بلند مرتبه، برای تمامی عزیزان، توفیقات روزافزون در جهت اعتلای امر مقدس اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.

مجید قلی پور

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره

http://tejaratava.ir/?p=86277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.