• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس بانک

  • کد خبر : 32456
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس بانک

مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی، فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس بانک پارسیان را تبریک گفت.

دکترپرویزیان در این پیام آورده است : بیستمین سالگرد تاسیس بانک پارسیان را به تمامی همکاران مسئولیت پذیر، توانمند و پرتلاش، سهامداران ارجمند، مشتریان معزز و ذی نفعان بانک تبریک می گویم.
بانک پارسیان در حالی بیستمین سال فعالیت خود را سپری کرده است، که طی این سال ها ، با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و کارآمد و به پشتوانه اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران توانسته است به عنوان بانک تسهیل‌گر و محرک چرخه های اقتصاد با پشتیبانی از تولید، رفع موانع کسب وکار و ایجاد اشتغال پایدار ، همچنین ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی و قرض الحسنه در مناطق کمتربرخوردار، کارنامه ای درخشان ارایه داده و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به عنوان بانکی پیشگام مطرح کند.
تداوم تحریم ها از یک سو و پاندمی ویروس کرونا از سوی دیگر سال های سخت برای کشور و نظام بانکی رقم زد. شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن زندگی هموطنان را به شکل وسیعی تحت تاثیر قرار داد، دراین بین همکاران روزهای پراضطراب و سختی را پشت سرگذاشتند، خانواده بانک پارسیان در غم از دست دادن فرزندانی عزیز به سوگ نشست و به تبع آن شرایط پرتنش و دشواری بر محیط کار مستولی بود، ولی همکاران پرتلاش ما همگام با سایر دستگاه ها و همچون گذشته با اخلاص تمام با وجود شرایط سخت فعالیت، در ارائه خدمات به مردم هیچ گونه کوتاهی نکرده و اجازه ندادند تا چرخ اقتصاد کشور از حرکت باز ایستد.
در واقع فعالیت شما همکاران در این برهه حساس مصداق بارز از خودگذشتگی و تعهد به خدمت بوده است که جا دارد به نوبه خود ضمن آرزوی سلامتی ، از زحمات یکایک شما در سراسر کشور قدردانی و تشکر نمایم.
مشتریان، ذی نفعان گرامی و سهامداران ارجمند؛ امروز ما میراث دار دستاوردهای مدیران باتجربه وکارکنان خدوم و پرتلاشی هستیم که با تمام توان پاسدار سرمایه‌های ارزشمند و دارایی‌های شما بودند و تمام ظرفیت و توانایی های خود را برای خلق ارزش بیش از پیش به کار بسته اند تا بانک پارسیان بتواند با نوآوری در خدمات و ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان همانند گذشته به‌عنوان یک بانک خوشنام در نظام بانکی بدرخشد و همواره برای ایران و ایرانیان افتخار آفرین باشد.
امیدوارم در طلیعه بیستمین سالگرد تاسیس بانک با تلاش مضاعف و با همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز بانک که همانا ” بانک متمایز و نوآور” است، همچنان در راستای تحقق جهش تولید و توسعه و آبادانی کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” نام گرفته به سهم خود گام برداریم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره، فرارسیدن سالروز تاسیس بانک پارسیان را به سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی و همچنین همکاران تلاشگر که از مهم ترین سرمایه‌های بانک هستند، تبریک گفته و امید است با عزمی راسخ، اندیشه ای خلاق و پایبندی به مشتری مداری بتوانیم با لطف خداوند متعال بیش از پیش در مسیر خدمت گذاری و تحقق اهداف بانک گام برداریم.

http://tejaratava.ir/?p=32456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.