• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

  • کد خبر : 80834
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲
پیام تبریک مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

مدیرعامل بانک پارسیان با صدور پیامی فرارسیدن عید نوروز، بهار طبیعت و تقارن آن با ماه‌ پرفضیلت رمضان را به مشتریان ارجمند، سهامداران گرانقدر و همکاران خدوم بانک پارسیان تبریک و تهنیت گفت .

در متن پیام کورش پرویزیان آمده است :

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی
از این باد ار مدد خواهی چراغ دل بر افروزی

همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن نوید بخش فصل نوینی از مسیر توسعه، پیشرفت و همدلی با رویکرد تبدیل بالقوه ها به بالفعل ها و شروعی دوباره و امید به آینده ای روشن است و در این راه انگیزه، تلاش و همت مضاعف فردایی بهتر را برای ما به ارمغان می آورد.
بانک پارسیان در سالی که گذشت در جریان تحولات اقتصادی کشور توانست علیرغم فراز و فرودها، رسالت خود را همگام با ماموریت های نظام بانکی کشور جامه عمل بپوشاند و باردیگر اثرگذاری و نقش کلیدی خود را در پشتیبانی از تولید و اشتغال کشور به نحو مطلوب ایفا کند.
بانک پارسیان به پشتوانه حمایت سهامداران ، اعتماد مشتریان و همت کارکنان توانست دستاوردهای مهمی در کارنامه عملکردی خود ثبت کند که این مهم محصول تلاش، کوشش، همدلی و هم افزایی تمامی کارکنان این بانک بزرگ کشور است که بر خود واجب می دانم از تلاش های دلسوزانه یکایک همکاران صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری نمایم.
در طلیعه سال جدید، همراه با بهترین آرزوها برای خانواده بزرگ گروه بانک پارسیان امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت های بانک، همت و تلاش کارکنان شاهد تحقق اهداف بانک و رونق بخشیدن به چرخه اقتصادی کشور باشیم.
فرا رسیدن سال نو را خدمت تمامی همکاران تلاشگر نظام بانکی تبریک عرض می کنم وبا آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ضیافت الله رمضان، امیدوارم با لطف خدای منان سال جدید، سالی سرشار از سعادت، سلامتی، شادکامی توأم با خیر و برکت برای تمامی تلاشگران عرصه اقتصادی و نظام بانکی و تمام مردم ایران عزیزمان باشد.
احسن الحال را برایتان آرزومندم.

http://tejaratava.ir/?p=80834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.