• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

پیام تبریک علیرضا صدیقی زاده، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون به مناسبت افتتاح ابر پروژه بید بلند خلیج‌فارس

  • کد خبر : 12383
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
پیام تبریک علیرضا صدیقی زاده، مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون به مناسبت افتتاح ابر پروژه بید بلند خلیج‌فارس

در بخشی از پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون به همکاران ابر پروژه بید بلند خلیج‌فارس آمده است:همه ما می‌دانیم که افتخار و بالندگی صنعت پتروشیمی متعلق به تمام مردم ایران است و ما تنها خدمت‌گزارانی هستیم که برای اعتلای وطن گام برمی‌داریم.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون، علیرضا صدیقی زاده به مناسبت افتتاح بید بلند خلیج‌فارس در پیامی این دستاورد ملی را خدمت تمامی کارکنان این ابر پروژه و مردم ایران تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

«با سلام خدمت دوست و برادر عزیزم جناب آقای محمود امین نژاد

آنچه امروز شاهد آن هستیم بیش از یک افتتاحیه است، ابر پروژه بید بلند خلیج‌فارس حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر سربازان شجاع صنعت پتروشیمی است که توانستند پس از ۱۷ سال در مقابل خواسته‌ی پلید دشمنان ایران بایستند و نگذارند تا این طرح ملی شکست بخورد.‌

این آخرین ابر پروژه قرن در صنعت پتروشیمی کشور، نه‌تنها وظیفه جمع‌آوری گازهای همراه نفت را به‌خوبی انجام می‌دهد بلکه به‌عنوان تصفیه‌خانه‌ای در خوزستان، هوایی پاک به مردم خونگرم این خطه حاصلخیز هدیه می‌دهد و خوراک صنعت در برخی از مجتمع‌های منطقه ویژه ماهشهر سیراب می‌شود. همچنین، از آغاز استخراج نفت در ایران، در مقاطع مختلف برای خاموش شدن مشعل‌های نفتی و تبدیل آن به خوراک پالایشگاهی تلاش شده بود که این آرزوی دیرین با تلاش شما سرانجام به ثمر می‌رسد.

به‌خوبی می‌دانیم که این دستاورد فرزندان ملت، جهش بلند تولید را امسال محقق می‌سازد و خوشحالیم که در این روزهای پایانی هفته شاهد افتتاحی باشکوه از این افتخار ملی هستیم.

به گرمی دست شمارا می‌فشارم و از خداوند متعال آرزوی سربلندی ایران اسلامی و موفقیت و سلامتی برای تک‌تک شما عزیزان در بید بلند خلیج‌فارس دارم.»

علیرضا صدیقی زاده

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره

http://tejaratava.ir/?p=12383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.