• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

پیام تبریک سرپرست بانک سینا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن

  • کد خبر : 73089
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
پیام تبریک سرپرست بانک سینا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن
سرپرست بانک سینا در پیامی ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را تبریک گفت.

سرپرست بانک سینا در پیامی سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت. متن پیام غلامرضا فتحعلی به شرح زیر است:

انا اعطیناک الکوثر…..

«حضرت زهرا(س)، نماد عزت و عظمت زن در اندیشه دینی و سمبل اقتدار، قدرت و صبر و استقامت است. نماد صداقت و نجابت، عفت و پاکدامنی، صبر و ‌شکیبایی و در عین حال صلابت در مواجهه با مصائب است. هم‌او که پیامبر گرامی اسلام(ص) در وصف‌شان فرمودند: اگر همه نیکی‌ها را قرار بود در قامت یک شخص تشبیه کنیم و نام ببریم او فاطمه(س) است، همانا دختر من بهترین اهل زمین به لحاظ شرف و کرامت و عنصر وجودی است.

سیره و مسیر زندگی حضرت زهرا(س) درسی گرانبها برای همه زنان است و اتکا بدان، مسیر درست رشد، پویایی و بالندگی جامعه را به همراه دارد.

روز زن فرصت مغتنمی است که به برکت و حرمت بانوی دو عالم از زنان ایران زمین که هم‌زمان با حضور در خانواده و ایفای نقش مادری، هم‌گام با مردان در جامعه برای تحقق آرمان‌های انقلاب و اجتماع در راستای اقتدار ایران اسلامی تلاش می‌کنند، قدردانی نماییم.

فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده و با سعادت فخر زنان عالم و اسوه عصمت و طهارت، حضرت فاطمه زهرا(س)، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر و همچنین تولد معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم».

http://tejaratava.ir/?p=73089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.