• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

پیام تبریک دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه به مناسبت پنجاه و سومین سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی

  • کد خبر : 43542
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
پیام تبریک دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه به مناسبت پنجاه و سومین سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت های بدنی

دکتر کردبچه ضمن عنوان عملکرد مطلوب صندوق تامین خسارت های بدنی به عنوان نهاد پشتیبان و مکمل در ارائه خدمات بیمه‌ای و نقش پر رنگ آن درایجاد آرامش خاطر اقشار آسیب پذیر، سالروز تاسیس این صندوق را تبریک گفت.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارتهای بدنی؛ دکتر حمید کردبچه  در پیامی سالروز تاسیس صندوق را تبریک گفت؛ متن پیام به شرح زیر است:
۲۳ دی ماه سالروز تاسیس صندوق تامین خسارت‌های بدنی را گرامی داشته و این روز خجسته را به تمامی مدیران، کارشناسان و همکاران پرتلاش و متعهد این نهاد تبریک عرض می‌نمایم.
صندوق تامین خسارت‌های بدنی، که مهمترین رسالت آن را می‌توان در گسترش عدالت اجتماعی، حمایت از اقشار ضعیف و صیانت از حقوق شهروندی آحاد جامعه دانست، اکنون بیش از نیم قرن است که همراه و همپای سایر ارکان صنعت بیمه به عنوان نهاد تخصصی بیمه و حلقه‌ای مهم و موثر در تکمیل زنجیره پوشش خدمات بیمه در سطح کشور فعالیت می‌نماید.
در شرایط کنونی کشور که معیشت و رفاه اقتصادی به موضوع روز جامعه تبدیل شده، نقش صندوق تامین خسارت‌های بدنی در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و کمک به رشد و توسعه اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی بیش از پیش روشن گردیده است.
ساختار و مدیریت قوی صندوق در کنار عملکرد بسیار مطلوب این نهاد به عنوان نهاد پشتیبان و مکمل در ارائه خدمات بیمه‌ای، ضمن ایجاد آرامش خاطر در آحاد جامعه و تامین و تضمین معاش مردم، بستر لازم برای ارتقای صنعت بیمه، رشد و توسعه اقتصادی کشور و در نهایت تحقق عدالت اجتماعی را که هدف اصلی صندوق است محقق خواهد ساخت.
بدون شک اقدامات هوشمندانه، عملکرد شفاف و بهره‌گیری از دانش و فناوی‌های نوین، مسیر نیل به اهداف، مأموریت‌ها و رسالت صندوق را هموارتر ساخته و نقش بسزایی در رفع چالش‌های کنونی صنعت بیمه خواهد داشت که ثمره آن ایجاد اعتماد و اطمینان به صنعت بیمه، توسعه عدالت اجتماعی و فرهنگ‌سازی بیمه خواهد بود.
امید است که با یاری خداوند متعال و تدابیر سازنده‌ی مدیریت توانمند و تحولگرای این نهاد، شاهد تداوم موفقیت‌ها و افق‌هایی روشن‌تر در صنعت بیمه کشور باشیم.

حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه

http://tejaratava.ir/?p=43542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.