• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

  • کد خبر : 7256
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
پیام تبریک دکتر کاردگر به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، حمایت از اسلام، معارف اسلامی و حکومت اسلامی را از اهداف و وظایف اصلی بسیجیان ذکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در گفتگویی، با گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این ایام به تمامی بسیجیان کشور، به ویژه کارکنان بسیجی بیمه دانا اظهار داشت: بسیج افرادی هستند که خود را نسبت به کشور، حکومت و معارف اسلامی مسؤول می‌دانند و این در واقع جهت دهنده آرمان‌های یک بسیجی است.
وی گفت: حضور مردم در قالب بسیج در هشت سال دفاع مقدس، زمینه سازی مشارکت مردم در عرصه دفاع از کشور را ایجاد کرد که تجربه خوبی از آن به دست آمد و پس از آن نیز این تجربه توسط امام(ره) و رهبر معظم انقلاب حفظ شد و استمرار پیدا کرد و سعی شد همان روحیه بسیجی در اقشار مختلف مردم حفظ شود.
مدیرعامل بیمه دانا، حضور بسیج در عرصه جنگ نرم را وظیفه و رسالتی دانست که باید به آن پرداخت و با تاکید بر ضرورت توجه به رسالت بسیج در عرصه جنگ نرم، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از راه های مناسب برای توجیه اقشار مختلف مردم دانست و تصریح کرد: برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و عملیاتی شدن آن لازم است که در این زمینه گفتمان سازی شود و مردم با اهداف بیانیه و آرمان‌های آن آشنا شوند.
دکتر کاردگر در بخش پایانی اظهارات خود، بسیج را تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه با بیدادگران دانست و افزود: به یمن فرا رسیدن ایام هفته بسیج، ضمن امتنان از مساعی عموم بسیجیان تلاشگر و خانواده آنها، مراتب تبریک خویش را به حضور این عزیزان تقدیم داشته و امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق همواره موفق و پیروز باشید.

http://tejaratava.ir/?p=7256

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.