• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی :

پویش سه شنبه های نوآورانه، گام اول برای معرفی مرکز نوآوری صنعت بیمه بود

  • کد خبر : 79585
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
پویش سه شنبه های نوآورانه، گام اول برای معرفی مرکز نوآوری صنعت بیمه بود

دکتر بنیادی در آخرین پویش فناورانه “سه شنبه های نوآرانه صنعت بیمه” سال ۱۴۰۱، خود تنظیم گری، ایجاد فن بازار، خلق محصول و خدمات مبتنی بر فناوری را از مهمترین اهداف ایجاد این پویش اعلام کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ضمن ابراز خرسندی از استقبال شرکت های بیمه و دانش بنیان و فناور برای حضور در پویش فناورانه “سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه” گفت: تقاضاهای رسیده از سوی شرکت ها برای حضور در این پویش نشان دهنده آن است که صنعت بیمه دارای ظرفیت های خوبی در حوزه فناوری و نوآوری است که باید فضایی مناسب برای معرفی آنها فراهم شود.
وی با اشاره به ایجاد این فضا از طریق سه شنبه های نوآورانه گفت: هدف از برگزاری این پویش ایجاد یک فن بازار بود تا بتوانیم به عنوان تسهیل گر شرکت های بیمه، دانش بنیان و فناور را با یکدیگر آشنا کنیم و ایده های نو را به مرحله تجاری سازی برسانیم.
دکتر بنیادی در بخش دیگری از سخنان خود، از شرکت های فناور به عنوان بازیگران جدید صنعت بیمه یاد کرد و گفت: صنعت بیمه برای پویایی و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه بر پایه فناوری باید از ظرفیت این شرکت ها بهره مند شود.
معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی از ایجاد دبیرخانه دائمی برای دریافت پیشنهادات سال ۱۴۰۲ شرکت ها در معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی خبر داد و گفت: سال جدید این پویش با مکانیزم جدیدی برگزار می شود و شرکت های بیمه، دانش بنیان و فناور برای حضور در این پویش باید طرح های خود را به این دبیرخانه ارسال کنند و پس از طرح در کمیته فنی و احراز شرایط در این پویش معرفی می شوند.
عضو شورای عالی بیمه، ضمن تقدیر از حضور و همراهی نمایندگان سندیکای بیمه گران ایران و پژوهشکده بیمه در ۱۲ پویش برگزار شده گفت: مقرر شد در سال جدید، سندیکای بیمه گران ایران ظرفیت های مغفول و چالش های صنعت بیمه را شناسایی و اولویت بندی کند تا شرکت های دانش بنیان و فناور آنها را در راس پروژه های خود قرار دهند.
وی همچنین از پژوهشکده بیمه به عنوان پشتوانه پژوهشی یاد کرد و گفت: قطعا در سال جدید از ظرفیت های پژوهشی پژوهشکده بیمه برای ارتقای این پویش استفاده بیشتری خواهیم کرد.
دکتر بنیادی در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل و برگزاری نشست های هم اندیشی با بیمه گذاران بزرگ خبر داد و گفت: یکی از وظایف این معاونت، بررسی نیازهای بیمه گذاران بزرگ و طراحی محصولات جدید بیمه ای متناسب با نیاز آنهاست که در این نشست ها به آن پرداخته می شود و نتایج آن برای بهره برداری در اختیار شرکت های بیمه، دانش بنیان و فناور قرار داده می شود.
وی همچنین از حضور مطلوب شبکه فروش در این پویش قدردانی کرد و گفت : امید می رود در سال جدید شاهد طرح ها و ایده های نوین شبکه فروش به عنوان خط مقدم و مشاوران صنعت بیمه در سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه باشیم.
در پایان دکتر بنیادی، خود تنظیم گری را یکی از مهمترین خروجی های این پویش اعلام کرد و گفت: سه شنبه های نوآوری باعث می شود ما به عنوان نهاد ناظر خلاهای آیین نامه ها و مقررات را پیدا کنیم و در راستای ارائه خدمات نوین و سریع به مردم آنها را اصلاح کنیم.
گفتنی است دوازدهمین پویش فناورانه “سه شنبه های نوآورانه صنعت بیمه” با معرفی سامانه های نوآورانه مجاب، ایران من، سوپر اپلیکیشن SI، درمان پلاس و هوش تجاری بیمه ایران و سوپر اپلیکیشن سپر (ارزیابی خسارت های آنلاین مالی و جانی خودرو، بیمه های اموال و ثبت آنلاین خسارت های درمان شرکت دانش بنیان سناپ (سامانه نوآوری ایرانیان پوشش) وابسته به شرکت ارزیابی خسارت ایرانیان پوشش به کار خود پایان داد.

http://tejaratava.ir/?p=79585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.