• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
5

پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران / اختصاص ۴۰۴ میلیارد ریال تسهیلات برای لرستان

  • کد خبر : 40524
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
پشتیبانی از تولید به روایت بانک ملی ایران / اختصاص ۴۰۴ میلیارد ریال تسهیلات برای لرستان

بانک ملی ایران با نگاه پشتیبانی از قطب های اقتصادی استان ها، بیش از ۴۰۴ میلیارد ریال تسهیلات به بخش های تولیدی لرستان پرداخت کرده است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شرکت نورد کاران بروجرد فعال در زمینه ساخت فلزات اساسی قیمتی و فلزات غیرآهنی، بیش ترین سهم از تسهیلات بانک ملی ایران را در میان سایر واحدهای تولیدی استان به خود اختصاص داده و با دریافت ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات، بخش مهمی از نیاز کشور به محصولات فولادی را تامین می کند.

دهکده گردشگری و سلامت مخمل کوه لرستان و شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیری نیز در ردیف دوم اعتباری و تسهیلات دریافتی از بانک ملی ایران قرار دارند که سهم قابل قبولی را در توسعه گردشگری و همچنین صنایع دارویی استان ایفا می کنند.

مجتمع دانش بنیان خرمان، شرکت اقلیم سازان کاسیت، پرواربندی نعمت امرایی، شرکت سپینود الیگودرز، شرکت فولادکاران بروجرد و شرکت داروسازی اکسیر بروجرد از دیگر واحدهای تولیدی هستند که فعالیت خود را با اعتبارات و تسهیلات بانک ملی ایران رشد داده اند.

بانک ملی ایران در مجموع ۴۰۴ میلیارد  و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات در ۶ ماه نخست امسال به بنگاه های تولیدی و اقتصادی استان لرستان پرداخت کرده که امید می رود بتواند گامی در راستای جهش تولید و رونق اشتغال هموطنان عزیز ایران زمین باشد.

http://tejaratava.ir/?p=40524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.