• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

پست بانک ایران، یک بانک بورسی است و عملکرد آن در تمام ابعاد شفاف است

  • کد خبر : 24641
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
پست بانک ایران، یک بانک بورسی است و عملکرد آن در تمام  ابعاد شفاف است

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری در این جلسه که با حضور محمود شیردل مدیرشعب و کارشناسان و روسای شعب این استان برگزار شد، سرمایه انسانی پست بانک ایران را  نماد ثروت عظیمی برای این بانک اعلام کرد و ادامه داد: در بحث احکام پرسنلی تلاش ها […]

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری در این جلسه که با حضور محمود شیردل مدیرشعب و کارشناسان و روسای شعب این استان برگزار شد، سرمایه انسانی پست بانک ایران را  نماد ثروت عظیمی برای این بانک اعلام کرد و ادامه داد: در بحث احکام پرسنلی تلاش ها و پیگیری های لازم انجام شده است و این حق را برای تمامی پرسنل قائل هستیم که مطالبه گر باشند و اعتقاد من بر این است که  بهتر است حق و حقوق پرنسل هر چه زودتر پرداخت شود .

وی با تاکید بر اینکه همه کارکنان اگر طرح و یا پیشنهادی برای بهتر شدن معیشت همکاران دارند آن را مطرح کنند و ما از این پیشنهادات استقبال می کنیم، افزود: زمانی که اعلام می کنیم پست بانک ایران یک بانک دولتی است باید براساس ضوابط و مقررات آن گام برداریم و از این رو در مورد معیشت کارکنان هر طرحی در بانک های دولتی اجرا شود ما هم اقدام می کنیم و چنانچه همکاران تصور کردند پرداختی از سوی بانک نادیده گرفته شده است، اعلام کنند تا پیگیری شود .

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به صدور مجوز فعالیت های بانکی از سوی بانک مرکزی برای باجه های پست بانک تصریح کرد: مسئولان باجه ها نه رقیب بلکه همکار و بازوان اجرایی ما در مناطق کم برخوردار و روستایی هستند و باید از ظرفیت آنان برای اعتلای اهداف بانک در جهت توسعه اقتصادی و حمایت از اقشار آسیب پذیر در این مناطق بیشترین بهره را ببریم.

وی با ارزیابی عملکرد مدیریت شعب استان خراسان رضوی گفت: در بحث عملکرد با خط کش توانمندی و توان سنجی ارزیابی های لازم انجام می شود و مطابق همه نهادها و موسسات اقتصادی و انتفاعی، هر کس بهتر عمل کند دریافتی بیشتری دارد .

در ادامه این جلسه، شیردل مدیرشعب استان خراسان رضوی، گزارشی از عملکرد شعب و باجه های استان در شاخص های مختلف بانکی ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل پست بانک ایران در کسوت هیات همراه، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که روز گذشته( دوشنبه) با هدف افتتاح بزرگ‌ترین پارک تولید محتوا و بازدید از مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال و واحد‌های فناور مستقر در پارک فناوری اطلاعات به استان خراسان رضوی سفر کرد بود را همراهی کرد.

شیری در این سفر از شعبه مرکزی مشهد و واحدهای ستادی مدیریت شعب استان بازدید و از نزدیک با همکاران گفت وگو و تبادل نظر کرد.

http://tejaratava.ir/?p=24641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.