• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

پرداخت ۲۵۶ میلیارد تومان تسهیلات به دانش بنیان ها/ انتقال تجارب در فن بازارهای کشور

  • کد خبر : 70091
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
پرداخت ۲۵۶ میلیارد تومان تسهیلات به دانش بنیان ها/ انتقال تجارب در فن بازارهای کشور

شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران با حضور در نوزدهمین نشست سراسری فن بازارهای کشور در یزد، تجارب خود را در حوزه دانش بنیان به شرکت کنندگان انتقال داد ضمن اینکه این شعبه در ۷ ماهه امسال ۲۵۶ میلیارد تومان تسهیلات به این بخش تخصیص داده است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، مجید غفوری منش، رئیس شعبه یزد گفت:این شعبه از بانک از سال ۱۳۹۷ همکاری خود را با فن بازار استان یزد آغاز و نسبت به انتقال تجارب در حوزه دانش بنیان اقدام کرد.
وی افزود:این همکاری ها تا امروز ادامه دارد و طی این مدت به بیش از ۳۰ شرکت دانش خدمات مشاوره ای ارائه شده و چندین شرکت نیز جذب بانک شدند.
به گفته رئیس شعبه یزد بانک توسعه صادرات ایران، در ۷ ماهه گذشته ۲۵۶ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان پرداخت شده که این رقم ۲۵% از کل مبلغ اعطایی بانک به این شرکت های بوده است.
غفوری منش از پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان در دو سال گذشته خبر داد و گفت: با استفاده از ظرفیت صندوق پژوهش و فناوری یزد ، بالغ بر۶۰ میلیارد تومان ضمانت نامه جهت اعطای تسهیلات از شرکت های دانش بنیان مراجعه کننده به شعبه یزد پذیرفته شده است.
وی با بیان اینکه، ۱۰درصد از کل مشتریان شعبه، از جنس دانش بنیان هستند، اظهار داشت: با اجرای ایده های «یک روز در بانک/ یک روز در پارک» «حضور در جمع مدیران بانکی استان»،« جلسه توجیهی و تبیین بین بانک و فن بازار»، آشنایی با دیگر اجزای اکوسیستم دانش بنیان از جمله صندوق پژوهش و فناوری یزد کیفیت همکاری های خود را با شرکت های دانش بنیان ارتقا داده است.
غفوری منش یادآور شد: تا کنون بیش از ۵۰ مورد همکاری بافن بازاردر قالب جلسه هماهنگی فن بازار و بانک دوره های آموزشی نشست باشرکت های دانش بنیان رویداد جشنواره چالش معکوس ریورس پیچ وبینار پنل صادراتی انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، این گردهمایی برای نوزدهمین بار با هدف توسعه زیست بوم کارگزاران تجارت فناوری و اتصال محکم‌تر میان عرضه کنندگان و متقاضیان بازار فناوری و نوآوری با حضور مدیران فن بازارهای منطقه‌ای و کارگزاران تجارت فناوری، مدیران پارک‌ فناوری پردیس، مدیران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.
این نشست چهاردهم و پانزدهم آذرماه توسط شبکه فن بازار ملی معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و با حضور مدیران فن بازار‌های منطقه‌ای و تخصصی، کارگزاران تجارت فناوری و بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری در یزد برپا شد.
«انتقال تجربیات»، «بررسی برنامه‌های عملیاتی»، «پنل های تخصصی» و «تجلیل از کارگزاران تجارت فناوری برتر» از جمله برنامه‌های اجرا شده در نشست فوق الذکر بود.

http://tejaratava.ir/?p=70091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.