• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

پرداخت وام ازدواج بانک ملی ایران به بیش از ۷ هزار زوج طی دوماه

  • کد خبر : 55859
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
پرداخت وام ازدواج بانک ملی ایران به بیش از ۷ هزار زوج طی دوماه

بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای سال جاری تا پایان اردیبهشت ماه تعداد ۱۵ هزار و ۵۱۲ فقره وام ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر این اساس ارزش ریالی این تسهیلات به ۲۰ هزار و ۶۶۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال می رسد.

بانک ملی ایران در همین مدت یک هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ۳ هزار و ۵۹۹ متقاضی پرداخت کرده است.

ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که بر همین اساس بانک ملی ایران در سال گذشته نیز بیش از ۲۲۴ هزار و ۵۰۰  فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ریالی ۱۹۷ هزار میلیارد ریال به زوج های جوان پرداخت کرده است.

اکنون براساس قوانین بالادستی سقف وام قرض الحسنه ازدواج در سال جاری برای هر یک از زوجین یک میلیارد و دویست میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۱۰ساله و نرخ چهار درصد کارمزد از سوی بانک ملی ایران پرداخت می شود.

متقاضیانی که تاریخ عقد آنها بعد از ۰۱/‏۰۱/‏۱۳۹۷‬ باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، می توانند برای دریافت وام مذکور اقدام کنند.

گفتنی است، این بانک طی سال گذشته یک چهارم از کل وام های قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=55859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.