• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
دکتر کریمی:

پرداخت خسارت ها باید با حداکثر توان و در کمال حسن نیت انجام شود

  • کد خبر : 13276
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
پرداخت خسارت ها باید با حداکثر توان و در کمال حسن نیت انجام شود
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران: هدف صنعت بیمه پرداخت خسارت های بیمه گذاران با حداکثر توان و در کمال حسن نیت است و این بزرگترین خدمت صنعت بیمه به مردم شریف ایران است.

به گزارش روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران دکتر سید محمد کریمی روز شنبه و در جریان افتتاح نمود نهمین شعبه بیمه آسیا در استان خوزستان و در شهر اهواز با بیان این مطلب تصریح کرد: بیمه آسیا شرکتی است که افت و خیزهای فراوانی داشته ولی اکنون توانسته به قله های رفیع دست یابد.

وی تصریح کرد: در عین حال هیئت مدیره بیمه آسیا بسیار هماهنگ است و این هماهنگی باعث شده تا پیشرفت ها و دستاوردهای خوبی در بیمه آسیا به دست آید.

همچنین در ابتدای این مراسم مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا و عضو هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران با بیان اینکه شرکت‌های بیمه تا نخواهند نمی‌توانند با هم هماهنگ باشند، گفت: این هماهنگی از ارائه نرخ غیرفنی جلوگیری می کند.

عضو هیئت رئیسه سندیکای بیمه گران ایران با تاکید بر اینکه باید به مشتریان نرخ فنی ارائه کرد، تصریح کرد: همواره ارزان‌فروشی عامل اختلافات بین شرکتهای بیمه بوده و باید از آن پرهیز کرد.

وی ادامه داد: نباید در مناقصاتی خلاف آئین نامه ها و توافقات صنفی وارد شد.

گفتنی است رئیس کل بیمه مرکزی و دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران به همراه مدیران صنعت بیمه در سفری چهار روزه به استان خوزستان با حضور در مجتمع قضایی  تصادفات رانندگی و امور بیمه شهرستان اهواز همچنین مجتمع خسارت بیمه ایران در شهرستان اهواز در جریان چگونگی روند رسیدگی به مشکلات مراجعه کنندگان به این مراکز قرار گرفتند.

روز جمعه نیز دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی دکتر سید محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران و مدیران صنعت بیمه با غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان دیدار کرده و در جریان مشکلات این استان در امور بیمه‌ای قرار گرفتند و سپس در جلسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان خوزستان حضور یافته و درباره موضوعات مختلف به بحث و رایزنی پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=13276

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.