• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل بیمه البرز در آیین امضای قرارداد بیمه ای سه شرکت بزرگ نفتی:

پرداخت خسارت درمان در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد

  • کد خبر : 83873
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
پرداخت خسارت درمان در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد

مدیرعامل بیمه البرز در آیین انعقاد قرارداد ۱۴ هزار میلیارد ریالی بیمه درمان،عمر و حوادث سه شرکت بزرگ وزارت نفت که با حضور مدیر سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران برگزار شد گفت: بیمه البرز آمادگی دارد با اتکا به توانگری مالی و فنی،خسارت ها را در کمترین زمان ممکن پرداخت کند.

موسی رضایی  با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت تحت پوشش این قرارداد در سه استان نفت خیز خوزستان،هرمزگان و بوشهر و در شرایط بد آب و هوایی فعالیت میکنند اظهار داشت: رسیدگی به پرونده های خسارت این قشر زحمت کش در اولویت کار بیمه البرز است و شخصاً بر روند پرداخت خسارت ها نظارت خواهم کرد.

موسی رضایی با ابراز خرسندی از برگزاری قانونمند مناقصات بیمه ای شرکت ملی نفت ایران،پیشنهاد کرد: سبد بیمه ای  وزارت نفت شامل بیمه درمانی ، حمل و نقل، تاسیسات و مهندسی در قالب یک بسته بیمه ای تجمیع شود تا بیمه البرز بتواند خدمات جامع و کاملی را در تمام رشته های مذکورارائه دهد.

وی ضمن اشاره به برتری بیمه البرز در بسیاری از شاخص های مختلف فنی نسبت به دیگر شرکت های بیمه ای گفت: بیمه البرز این توانمندی را دارد که رهبری پرتفوهای کلان کشور را عهده دار باشد.

فریدون کرد زنگنه، مدیر سرمایه‌گذاری و کسب‌وکار شرکت ملی نفت ایران هم، برنده شدن شرکت بیمه البرز در مناقصه این قرارداد را خوشایند دانست و افزود: بیمه البرز نامی معتبر و خوشنام در صنعت بیمه دارد و امیدواریم خدمات خوب و بموقعی را از این شرکت دریافت کنیم.

اواخر فروردین ماه ۱۴۰۲،بیمه البرز برنده مناقصه قرارداد بیمه‌های درمان، عمر و حوادث شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران شد که در مجموع مبلغ قرارداد‌های مذکور برای دوره یکساله با پوشش جمعیت بیمه شده ی ۴۰۰هزار نفری، ۱۴ هزار میلیارد ریال است.

http://tejaratava.ir/?p=83873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.