• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پرداخت تسهیلات فرزندآوری در بانک مسکن آغاز شد

  • کد خبر : 54244
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
پرداخت تسهیلات فرزندآوری در بانک مسکن آغاز شد

عضو هیات مدیره بانک مسکن از ابلاغ بخشنامه پرداخت تسهیلات فرزندآوری به شعب این بانک خبر داد.

سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت در امور اعتباری و بین الملل بانک مسکن با اعلام این خبر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن – هیبنا گفت: با تصویب هیات مدیره بانک مسکن اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در سال ۱۴۰۱ با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه در تمامی شعب این بانک آغاز شد.

وی افزود: تسهیلات مزبور به پدرانی که فرزندانشان از تاریخ ۱۴۰۰/۱/۱ در داخل کشور متولد و دارای تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران هستند، مشروط بر اینکه در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به نشانی ve.cbi.ir ثبت نام کرده باشند، پس از تعیین شعبه، تشکیل و تکمیل پرونده تسهیلاتی در چارچوب ضوابط و مقررات ذیربط قابل پرداخت است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن درباره سقف تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری و مدت بازپرداخت آن در سال ۱۴۰۱ گفت: بر همین اساس، به فرزند اول مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۳ سال (۳۶ ماه)، فرزند دوم مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۴ سال (۴۸ ماه) و همچنین فرزند سوم و چهارم و پنجم هر کدام به ترتیب ۶۰۰ میلیون ریال، ۸۰۰ میلیون ریال و یک هزار میلیون ریال تعلق می‌گیرد.

وی با بیان این مطلب که بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری با ۶ ماه دوره تنفس صورت می‌گیرد، اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط، برای فرزندان متولد مورخ اول فروردین ماه سال جاری به بعد و حداکثر تا ۲ سال پس از تاریخ تولد فرزند می‌توانند نسبت به ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام کنند. پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به پدر، یک بار برای هر فرزند متولد شده امکان‌پذیر است.

فاضلیان نرخ کارمزد تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری را ۴ درصد به صورت سالانه عنوان کرد و گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری مشروط به عدم وجود سابقه چک برگشتی و بدهی غیر جاری، پس از انجام اعتبارسنجی متقاضی (پدر) با استفاده از فرم‌های اعتبارسنجی قابل پرداخت خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=54244

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.