• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

پرداخت بیش از ۷۰ هزار فقره تسهیلات به مشتریان

  • کد خبر : 38144
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
پرداخت بیش از ۷۰ هزار فقره تسهیلات به مشتریان

مدیر امور اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اینکه در سال جاری عزم جدی برای رفع نیازهای شهروندان داشته ایم، گفت: با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال؛ با ارائه تسهیلات و خدمات متنوع و به روز تلاش کردیم حمایت ویژه ای از فعالان‌ اقتصادی و واحدهای تولیدی داشته باشیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مجید کاظمی با اشاره به اینکه با نیازسنجی صورت گرفته از سوی مشتریان، روند اعطای تسهیلات در این بانک طی سال جاری هدفمند و صعودی بوده است، گفت: تاکنون بیش از ۷۰ هزار فقره تسهیلات به مشتریان پرداخت کرده ایم.
کاظمی با بیان اینکه این تسهیلات در بخش های “کشاورزی”، “صنعت”، “بازرگانی داخلی”،”مسکن و ساختمان”و “خدمات” بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه با افزایش ارتباطات با واحدهای تولیدی و برگزاری جلسات تخصصی با تولیدکنندگان؛ ضمن آشنایی با نیازهای بانکی آنان توانستیم با ارائه تسهیلات مناسب، مشکلاتشان را مرتفع سازیم.
وی با اشاره به نقش بانک ها در شکوفایی تولید در کشور ،ادامه داد: در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» تمامی شعب بانک را موظف به تلاش برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی به ویژه در شهرهای کم برخوردار در چارچوب قوانین و مقررات کرده ایم.
مدیر امور اعتبارات بانک شهر با تاکید بر اینکه آماده حمایت از روند بازگشت واحدهای تعطیل شده به چرخه تولید هستیم،خاطرنشان کرد: برنامه ای مدون و متناسب برای رفع نیاز های مشتریان بانک به خصوص تولیدکنندگان داخلی داریم.
کاظمی در پایان گفت: این بانک علاوه بر این موارد به عنوان یک بانک تخصصی در حوزه مدیریت شهری با اعطای تسهیلات به شهرداری ها ضمن حمایت از پروژه های شهری؛ اقدامات گسترده‌ای نیز برای توسعه و آبادانی شهرها و رفع معضلات و مشکلات شهرنشینی انجام داده است.

http://tejaratava.ir/?p=38144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.