• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

پرداخت بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی

  • کد خبر : 63662
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
پرداخت بیش از ۲۹ هزار میلیارد تومان به حساب سازندگان نهضت ملی

مدیرعامل بانک مسکن با اعلام اینکه ۶۴۲ هزار و ۶۹۹ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را از محل آورده متقاضیان و تسهیلات ۲۹ هزار و ۹۵ میلیاردتومان برشمرد.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روند افتتاح حساب، واریز وجه و پرداخت تسهیلات به سازندگان طرح نهضت ملی مسکن را اعلام کرد و گفت: آمارها حاکی است که ۶۴۲ هزار و ۶۹۹ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

مدیرعامل بانک مسکن میزان واریزی متقاضیان به حساب خود نزد بانک برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در مجموع ۲۲ هزار میلیاردتومان عنوان کرد.

شایان توضیح داد: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۲۹ هزار و ۹۵ میلیاردتومان است که از این میزان، ۱۱ هزار و ۵۴۵ میلیاردتومان از محل آورده متقاضیان و ۱۷ هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان واریز شده است.

وی اعلام کرد: تاکنون ۳۳۹ هزار و ۸۹۱ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۴۳ هزار و ۹۰۸ واحد به مبلغ ۴۸ هزار و ۸۳۲ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=63662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.