• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

پرداخت بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه شاهد در ۷ ماهه نخست سال جاری/ افزایش ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل

  • کد خبر : 66977
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
پرداخت بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه شاهد در ۷ ماهه نخست سال جاری/ افزایش ۴۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل
پرداخت بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه شاهد در ۷ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ نشان از افزایش ۴۷ درصدی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی، بر اساس گزارش عملکرد ارائه شده توسط صندوق قرض الحسنه شاهد این مجموعه توانسته در ۷ ماهه نخست سال جاری(۱۴۰۱) با پرداخت بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، رشد ۴۷ درصدی در پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل(۱۴۰۰) را تجربه کند.

بر اساس این گزارش از ۱ فروردین لغایت ۸ آبان ۱۴۰۰ تعداد ۵۱/۱۰۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۴/۳۲۲/۴۶۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال پرداخت شده است در صورتی که آمار سال ۱۴۰۱ در همین بازه زمانی نشان از پرداخت ۵۳/۱۰۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۱/۰۵۰/۳۵۶/۵۰۰/۰۰۰ ریال و رشد ۴۷ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال جاری نسبت مدت مشابه سال قبل دارد.

افزایش ۴۷ درصدی پرداخت تسهیلات در ۷ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در حالی به وقوع پیوسته است که صندوق قرض الحسنه شاهد عملا بر اساس قوانین و مقررات بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر و همچنین اساسنامه مصوب اجازه هیچگونه فعالیت اقتصادی را ندارد. این رشد چشمگیر در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات توسط صندوق قرض الحسنه شاهد به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر در شرایطی حاصل شده که سقف پرداخت تسهیلات از ۳۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته و برای سومین سال متوالی نیز مابه التفاوت اولین افزایش حقوق اعضاء دریافت نشده است.

در سنوات گذشته برای افزایش بنیه مالی صندوق قرض الحسنه شاهد در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر مابه التفاوت اولین افزایش حقوق اعضاء دریافت می گردید که در ۳ سال اخیر با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور این مهم رخ نداد. صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از نهادهای خدمتگزار خانواده عزیز و شریف شهدا و ایثارگران طی سال های اخیر علی رغم کبودها و مشکلات توانسته با برنامه ریزی و تلاش مضاعف مجموعه همواره گام هایی رو به جلو برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به اعضاء بردارد.

http://tejaratava.ir/?p=66977

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.