• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2
خودباوری، خودکفایی و صنعت دانش‌بنیان؛

پتروشیمی اروند، میزبان «راهیان پیشرفت»

  • کد خبر : 86954
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
پتروشیمی اروند، میزبان «راهیان پیشرفت»
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری، «راهیان پیشرفت» متشکل از دبیران انجمن علمی دانشگاه امیرکبیر با هدف آشنا ساختن جوانان و نخبگان با ظرفیت‌ها و فعالیت‌های علمی صورت گرفته در صنعت، در مجتمع پتروشیمی اروند حضور یافتند و از آخرین دستاوردهای بومی شده توسط متخصصین داخلی بازدید کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری، بزرگترین زنجیره پی وی سی و کلر کشور به عنوان پیشتاز اجرای سیاست‌های خودکفایی با تکیه بر توان و دانش بومی، میزبان دانشجویان و نخبگان دانشگاهی از دانشگاه امیرکبیر و طرح «راهیان پیشرفت» بود.

در این میزبانی مجتمع پتروشیمی اروند در راستای فرمایش مقام معظم رهبری جهت «آشنا ساختن نخبگان جوان با ظرفیت‌ها و کارهای بزرگ علمی صورت گرفته در کشور» صورت گرفت، دانشجویان و نخبگان علمی جوان پس از حضور در مجتمع از واحدهای مختلف بازدید و در جریان روند تولید اَبَرتولید کننده کلر و پی. وی. سی خاورمیانه قرار گرفتند.

دانشجویان جوان همچنین پس از گفتگوی با مدیران، مشاهده فرآیندها و خطوط تولید، به بازدید از تجهیزاتی که به دست جوانان ایران اسلامی بومی‌سازی شده است پرداختند و در جریان آخرین دستاوردهای کسب شده توسط این مجتمع قرار گرفتند.
گفتنی‌ است، مجتمع پتروشیمی اروند با تکیه بر توان متخصصین داخلی و ایرانی‌سازی تجهیزات فنی موفق به شکستن رکوردهای تولید و تصاحب بازارهای جدید شده است.

در پایان این بازدید که همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری صورت گرفت، دانشجویان و نخبگان به شلمچه شهر یادمان‌های دفاع مقدس و کربلای ایران اعزام شدند.

http://tejaratava.ir/?p=86954

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.