• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

پایان خوش رویداد چهارم حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش

  • کد خبر : 77068
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
پایان خوش رویداد چهارم حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش
ساعت ۲۲ شامگاه ۲۶ بهمن، چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت‌ پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در حالی به پایان رسید که با حضور پررنگ شرکت‌های دانش بنیان در این رویداد و تفاهم‌نامه‌های متعدد امضا شده، آینده‌ای روشن‌تر در انتظار بزرگترین هلدینگ پتروشیمی کشور خواهد بود.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، در روز پایانی این رویداد سه روزه دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دکتر علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مدیران ارشد این گروه بزرگ پتروشیمی بازدیدی پنج ساعته از شرکت‌های دانش بنیان داشتند.
تاکید علی عسکری بر ایجاد و سرمایه‌گذاری در پتر‌وپالایشی‌ها، اعتماد به شرکت‌های دانش بنیان برای ساختن کاتالیست‌های و قطعات و توسعه زنجیره ارزش از جمله محورهای گفت‌وگو با شرکت‌های دانش‌بنیان بود.
در این دوره از رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی ۳۰۰ شرکت در ۲۲ هزار مترمربع به ارایه توانمندی‌های خود در قالب غرفه‌های نمایشگاهی و به ویژه در بخش ویژه دانش بنیان‌ها پرداختند.
برگزاری ۳۶ نشست تخصصی و امضای ۱۸۰ تفاهم‌نامه به ارزش ۱۳ همت با شرکت‌های داخلی و دانش بنیان از نکات بارز برگزاری این دوره بود.

http://tejaratava.ir/?p=77068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.