• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک

  • کد خبر : 19763
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
پاسخگویی کارشناسان بانک شهر به سوالات شهروندان درباره قانون جدید چک

مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر با اشاره به اجرای قانون جدید چک و لزوم آگاهی شهروندان و مشتریان شبکه بانکی از تمامی ابعاد آن؛ از آمادگی ۲۴ ساعته کارشناسان این بانک برای پاسخگویی به سوالات در این خصوص خبر داد. به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، اصغر روح […]

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، اصغر روح الهی با بیان اینکه سامانه نظارت و ارتباطات مردمی بانک شهر با شماره ۸۶۵۵-۰۲۱ همواره در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان است، افزود: از روزهای پایانی سال گذشته با تشکیل یک تیم ویژه از کارشناسان، زمینه پاسخگویی تخصصی به شهروندان درباره قانون جدید چک را فراهم نموده ایم.
روح الهی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری و با آغاز صدور و واگذاری دسته چک های جدید، تلاش همه همکاران بانک و به ویژه همکاران سامانه نظارت و ارتباطات مردمی (۸۶۵۵) بر آن بوده تا با تشریح ویژگی های مهم و الزامات قانون جدید برای تمامی اقشار جامعه ؛ نقشی مهم در اعتبار بخشی به چک داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه “چگونگی استعلام چک صیادی و نحوه صدور، دریافت و انتقال چک های جدید” از مهم ترین سوالات شهروندان طی هفته های اخیر بوده است، گفت: کارشناسان این امور کوشیده اند با پاسخگویی دقیق و مستمر، زمینه افزایش آگاهی آحاد جامعه از قوانین جدید چک را فراهم آورند.
مدیر امور بازرسی و نظارت بانک شهر در ادامه با تاکید بر استقبال گسترده شهروندان از سامانه ۸۶۵۵ و افزایش رضایتمندی تماس گیرندگان در سال گذشته از نحوه پاسخگویی کارشناسان این سامانه، تصریح کرد: تمامی تلاش خود را متمرکز نموده ایم تا به عنوان بانکی جوان و پاسخگو به شهروندان در راستای تسهیل ارتباط اثربخش و دوسویه میان مجموعه مدیران بانک با مشتریان، سهامداران و کارکنان قدم برداریم.
روح الهی گفت: مهم ترین هدف ما همواره ایجاد پیوند و تعامل خوب با شهروندان و مشتریان شبکه بانکی است.

http://tejaratava.ir/?p=19763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.