• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

پاسخگویی مستقیم مدیران ارشد بانک ملی ایران به سوالات مشتریان

  • کد خبر : 62273
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
پاسخگویی مستقیم مدیران ارشد بانک ملی ایران به سوالات مشتریان

همزمان با هفته دولت مدیران ارشد بانک ملی ایران با حضور در واحد ارتباط مردمی این بانک به صورت مستقیم و بی واسطه پاسخگوی مشتریان گرامی بودند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره ، حسن مونسان عضو هیات مدیره ، مهدی علی آقایی رئیس اداره کل توسعه سیستم ها، مجید ترکمانی رئیس اداره کل شبکه و زیرساخت و معاونان ادارات کل عملیات بانکی و اطلاعات بانکی در مرکز ارتباط مردمی بانک حضور یافته و علاوه بر شنیدن دغدغه ها، پیشنهادها و نظرات مشتریان، به سوالات مرتبط با حوزه های مختلف نیز پاسخ دادند.
عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران طی سخنانی حضور خود در واحد ارتباط مردمی بانک را به عنوان فرصتی برای ارتباط هرچه بیشتر با مشتریان و همکاران خواند و اظهار داشت: از نظر من حضور و پاسخگویی به مشتریان و همکاران فرصتی است تا از یک سو بازتابی از عملکرد بانک را دریافت کنیم و در جهت رفع موانع و گره گشایی بیش از پیش امور مردم و مشتریان گام برداریم.
رئیس هیات مدیره بانک با حضور دو ساعته خود در این واحد به مشتریان پیرامون پرونده های مطالباتی خاص ، تسهیلات مختلف بانک، مشکلات خاص مشتریان و… پاسخ داد و در ارتباط تلفنی با همکاران نیز ضمن دریافت نظرات و پیشنهادات، پاسخگوی سوالات مطرح شده آنها در خصوص مشکلات محیط کار ، سامانه ها ، امور معیشتی ، خدمات درمانی ، رفاهی و برخی دغدغه های شخصی همکاران بود.
حسن مونسان عضو هیات مدیره بانک نیز ضمن تقدیر و خداقوت به همکاران واحد ارتباط مردمی ، حضور و کار در این بخش را مهم و سخت عنوان کرد و گفت: همکاران این واحد با نگاه مشتری مدارانه ، اخلاق حسنه و سعه صدر پاسخگوی مشتریان هستند و در جهت رفع مشکلات آنان تلاش می کنند.
عضو هیات مدیره در ارتباط تلفنی با مشتریان و همکاران پاسخگوی سوالاتی در خصوص نحوه خدمات رسانی به مشتریان، تسهیلات خرد ، وام ازدواج و سایر موارد بود و طی سخنانی اظهار داشت: همکاران و حتی بازنشستگان این موسسه همچنان به بانک ملی ایران تعصب و تعلق خاطر دارند و حتی بعد از بازنشستگی خود نیز به این سازمان وفادارند و همواره دغدغه رفع مشکلات مردم را دارند و در تماس هایی که از سوی همکاران و برخی از بازنشستگان داشتم مسائلی را پیرامون ارائه سرویس دهی و خدمات رسانی به مشتریان مطرح می کردند که این نشان از عرق سازمانی آنان به بانک ملی ایران است؛ برای این بانک وجود چنین همکارانی مایه افتخار و مباهات است و وظیفه ما و مسئولان ارشد بانک را در جهت رفع معضلات مردم و رسیدگی به امور و درخواست های آنان سنگین تر می کند.
مونسان در پایان سخنان خود بر حضور مستمر اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در واحد ارتباط مردمی تاکید کرد و اظهار داشت: روابط عمومی چشم و چراغ بانک و پل ارتباطی بین مشتریان ، همکاران و مدیران است. با توجه به اهمیت کار واحد ارتباط مردمی انتظار می رود نشست های تخصصی بیشتری با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک در واحد ارتباط مردمی فراهم شود تا از این طریق ارتباط بیشتری با کارکنان و مشتریان برقرار گردد.
در ادامه حضور مسئولان در واحد کال سنتر این اداره، روسا و مسئولان بخش های مختلف فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ، به سوالات و مشکلات بخش حوزه فناوری اطلاعات، خدمات الکترونیکی ، سامانه ها و …. پاسخ و راهکارهای لازم را ارائه کردند.
گفتنی است با توجه به حجم بالای فعالیت های بانک ملی ایران ، طرح ها و خدمات مختلف این بانک، سوالات متعددی برای مشتریان ایجاد می شود که مسئولان ارشد این بانک، پاسخگویی به دغدغه ها و سوالات مشتریان را وظیفه خود دانسته تا ارایه خدمات با حداکثر مطلوبیت در راستای برنامه های دولت محترم عملیاتی شود.

http://tejaratava.ir/?p=62273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.