• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

وزیر آموزش و پرورش : ضرورت تعامل دو سویه آموزش و پرورش و بیمه معلم

  • کد خبر : 79055
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
وزیر آموزش و پرورش : ضرورت تعامل دو سویه آموزش و پرورش و بیمه معلم

وزیر آموزش و پرورش ضمن بازدید از غرفه بیمه معلم در همایش سراسری اعضا هلدینگ صندوق ذخیره فرهنگیان بر ضرورت تعامل دو سویه وزارت آموزش و پرورش و شرکت بیمه معلم تاکید کرد و ارائه محصولات بیمه ای برای جامعه فرهنگیان را ضروری دانست .

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه معلم ، همایش سراسری اعضای هیئت مدیره و مدیران عامل موسسه ، هلدینگ و شرکتهای تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان با رویکرد گفتمان سازی ،تعامل راهبردی ، هم افزایی و ارتقای بهره وری در حال برگزاری است .

بر اساس این گزارش ، بیمه معلم نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه های هلدینگ بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان در این همایش سراسری حضور فعال دارد .

وزیر آموزش و پرورش در اولین روز برگزاری این همایش ضمن بازدید از غرفه بیمه معلم به ضرورت تعامل و همکاری شرکت بیمه معلم با آموزش و پرورش اشاره کرد و با بیان این موضوع که شرکت بیمه معلم متعلق به آموزش و پرورش است، اذعان داشت : انتظار می رود طرح های بیمه ای مطلوبی برای جامعه فرهنگیان طراحی شود که در بازار های رقابتی برای قشر معلمان و دانش آموزان جذاب باشد و خدمات ویژه ای به آنها ارائه دهد به طوری که این جامعه بزرگ را به خرید خدمات بیمه ای از شرکت بیمه معلم ترغیب نماید.

http://tejaratava.ir/?p=79055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.