• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
7
حمایت کامل و قاطع دکتر محمد شریف ملک زاده از دکتر محسن رضایی در گردهمایی سران اقوام ایرانی؛

وحدت اقوام ایرانی برای همراهی با محسن رضائی

  • کد خبر : 24055
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳
وحدت اقوام ایرانی برای همراهی با محسن رضائی
اقوام ایرانی که در این دولت برای اداره کشور نادیده گرفته شده بودند امروز از سیاست های محسن رضایی در راستای دستیابی به وحدت ملی و مشارکت قاطبه اقوام و شهرهای مختلف در اداره کشور حمایت کردند.

 

اقوام ایرانی که در این دولت برای اداره کشور نادیده گرفته شده بودند امروز از سیاست های محسن رضایی در راستای دستیابی به وحدت ملی و مشارکت قاطبه اقوام و شهرهای مختلف در اداره کشور حمایت کردند.

به گزارش تجارت آوا، دکتر معاون سابق رئیس جمهوری در نشست با بزرگان اقوام مختلف ایران و با حضور محسن رضایی ضمن اشاره به اینکه اقوام مختلف ایران از سیستان و بلوچستان، لرها و بختیاری ها و …به دنبال سهم خواهی نیستند،

گفت: این اقوام می خواهند نگاه محسن رضایی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری اجرایی شود و امروز می توان روی حرف آنها حساب کرد و مردم سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، لرستان و … هم بدانند که کسی امروز هست که از آنها حمایت می کند و وحدت ملی به نمایش گذاشته خواهد شد.
محمد شریف ملک زاده با بیان اینکه برخی از نمایندگان اقوام حتی حکم ستاد برخی از کاندیداها را کنار گذاشته اند تا از کاندیدایی حمایت کنند که نگاه ویژه ای به اقوام دارند، افزود: مقام معظم رهبری همیشه نگاه ویژه ای به اقوام داشته اند اما برعکس در هیچکدام از دولت ها به اقوام توجه نشده و این مساله در دولت روحانی بیشتر است.
او با تاکید بر اینکه آقای محسن رضایی عملگرا هستند به همین دلیل از او باید حمایت کرد، تصریح کرد: آقای محسن رضائی در مکتب امام و رهبر معظم انقلاب بوده و مدرک او تجربه اوست و امنیت امروز ایران مدیون کسی مانند محسن رضایی است و برخی از شهدای بزرگ ایران در مکتب او بوده اند.

اداره کشور با همه اقوام ایرانی
کاندیدای سیزدهمین دور ریاست جمهوری در نشست با اقوام مختلف ایران با اشاره به اینکه امسال، سال گشایش برای ملت ایران خواهد بود، تصریح کرد: مردم ایران در میدان اقتصاد، صنعت و کشاورزی و وحدت آغاز جدیدی خواهند داشت.
محسن رضایی با بیان اینکه همه اقوام ایران با هم انقلاب کردند و باهم علیه دشمن جنگیده اند و امروز همه باهم باید کشور را اداره کنیم، افزود: در حال حاضر چند استان در اداره کشور نقش دارند و نظر امام و رهبری این نبوده است و دو جناح سیاسی که باهم دعوا دارند بقیه را از قطار انقلاب پیدا کرده اند اما دولت ما قطار انقلاب را آنقدر بزرگ خواهد کرد که اگر صندلی خالی باشد از ایرانیان خارج از کشور می توانند به این قطار انقلاب سوار شوند.
او با تاکید بر اینکه ۵۰ درصد از جمعیت ایران بانوان است و باید فعال شوند، اظهار کرد: باید توجه داشت که اقوام ایرانی کلید فرصت هستند و جمهوری اسلامی را حفظ کرده اند، امروز در مرزهای ایران، اهل سنت مستقر هستند و بارها دشمن از این مرزها پس زده شده، پس امروز همه استان های مرز نشینان همه باهم ایران هستند و باید دوباره نقشه ایران باید بالا بیاید.
رضایی با اشاره به اینکه مخالف جناح ها نیستیم، اما باید با صلاحیت ها بالا بیایند، تصریح کرد: در دولت ما حق همه اقوام ایرانی، زنان ایرانی داده می شود و این سهم خواهی نیست و حق دادن است.
او با اشاره به اینکه به همه اقوام ایران عشق می ورزم، اظهار کرد: نخستین کسانی که جلوی عراقی ها در جنگ ایستادند عرب های ایرانی و کردها و شهرهای مرزی بودند و امروز باید توجه کنیم که اقوام ایرانی ثروت هستند و امروز باید جوانان ایران بلند شوند و پرچم ایران را به بلند ترین قله دنیا نصب کرد و این امکان پذیر است و باید حق به حقدار برسد.
رضایی با بیان اینکه در شرایط کنونی ۵۰ میلیارد دلار از یارانه پنهان کشور را مفت خورها می خورند، اظهار کرد: در چند وقت اخیر خیلی از خانواده های محترم به دلیل اینکه نتوانسته اند اجاره بپردازند وسایل آنها داخل کوچه ریخته شده یا عده ای وسایل خود را فروخته اند و وارد بورس شده اند و در شرایط کنونی سرمایه اولیه آنها هم از بین رفته است.
رضایی با اشاره به اینکه رابطه ای که بین من و رهبر معظم انقلاب وجود دارد، باعث شده که با استفاده از رهنمون ها و سیاست های کلی ابلاغی ایشان تحولی اساسی در کشور به وجود بیاید، اظهار کرد: در حال حاضر این وضعیت نه قابل ادامه است و نه به نفع کشور و نظام است و تکرار دولت های قبلی برای کشور یک سم است.

http://tejaratava.ir/?p=24055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.