• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
2

هیئت مدیره جدید مجتمع صنعتی فولاد اسفراین منصوب شدند

  • کد خبر : 55158
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
هیئت مدیره جدید مجتمع صنعتی فولاد اسفراین منصوب شدند

اعضای جدید هیئت مدیره مجتمع صنعتی فولاد اسفراین با حکم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب و سعید کاظمی به عنوان مدیرعامل جدید انتخاب شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایدرونیوز، معاون وزیر صمت در نشست انتصاب هیات مدیره با تاکید بر این که  مجتمع صنعتی اسفراین ظرفیت و سرمایه ملی و مزیتی منطقه‌ای است ، گفت: ایدرو  ارتقای مستمر مجموعه فولاد اسفراین به ‌عنوان بزرگترین سازنده فولادهای آلیاژی را به جد در دستور کار دارد و در سیاست‌های وزارت صمت در دولت مردمی  نیز توجه مضاعفی برای توانمندسازی و حمایت‌های کارشناسانه از صنایع بزرگ و پیشران معطوف شده است.

علی نبوی همچنین نقش موثر فولاد اسفراین برای  رفع نیازهای کشور در زمینه  مقاطع فولاد آلیاژی و تجهیزات خاص به ویژه در شرایط تحریم‌ سال‌های اخیر و نیز داخلی‌سازی محصولاتی مانند مته های حفاری تونل TBM ، غلتک های مورد نیاز صنایع فولادی ، خرد کن‌های معدنی فشار بالا HPGR را نمودی از توانمندی داخلی و ملی ارزیابی کرد و از اعضای جدید هیئت مدیره این کارخانه استراتژیک خواست تا این مسیر را با شتاب و دقت بیش از پیش دنبال نمایند.

نبوی همچنین رضایت مندی مشتریان مجتمع فولاد اسفراین در ابعاد کیفیت ، تحویل به موقع و رقابت پذیری بهای تمام شده را بسیار مهم ارزیابی و بر اولویت بخشی به تامین نیازهای  مواد اولیه صنایعی که اقلام پروژه های بزرگ ملی را تولید می کنند ، تاکید کرد .

معاون وزیر صمت در همین راستا با توجه به اهمیت پروژه ملی طرح ۲۱۶ هزار تنی نگهداشت نفت که لوله های جداری و جریانی آن در کارخانه لوله گستر اسفراین تولید می شود تامین نیاز این قبیل پروژه ها را اولویتی کلیدی خواند .

رئیس ایدرو همچنین با اشاره به سطح بالای تجربه و دانش سرمایه انسانی این مجموعه بزرگ از اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید مجتمع صنعتی اسفراین  خواست تا برنامه  های بهبود مستمر کمی و کیفی محصولات ، ارتقای بهره وری کل عوامل تولید و توانمندی سازی بیش از پیش منابع انسانی را در دستور کار قرار دهند.

فرشاد مقیمی معاون نوسازی و بهره برداری ایدرو نیز در این مراسم با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری انسجام در اجرای بهینه برنامه ها و نیز ارائه طرح های کوتاه مدت ، میان مدت  و بلند مدت توسعه و تولید در بزرگترین کارخانه فولاد آلیاژی کشور را ضروری برشمرد .

با حکم معاون وزیر و رئیس هیات عامل ایدرو سعید کاظمی، وحید امیر جهادی و کوروش خیرخواه به عنوان اعضای هئیت مدیره منصوب و سعید کاظمی  به عنوان مدیرعامل انتخاب شد .

کاظمی دانش آموخته مهندسی برق،  کارشناسی ارشد و DBA مدیریت است که پیش از این سوابقی چون مدیرعامل ذوب آهن افق ، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی زنجان و مشاور معاون وزیر صمت را در کارنامه خود دارد .

سوابق همکاری و مدیریتی در صنایع برق ، غذایی ، نساجی و ستاد سازمان های صمت و اتاق تعاون از دیگر بخش های تجربیات این مدیر جوان است .

در این نشست همچنین از زحمات سید داوود اوجاقی سرپرست سابق مجتمع صنعتی اسفراین قدردانی شد.

الیاسی مدیر کل حراست  و ‌کمانه مدیر ارتباطات نیز موارد حوزه‌های تخصصی را با اعضای هیات مدیره به تبادل نظر گذاشتند.

http://tejaratava.ir/?p=55158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.