• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

هوای تهران بارانی همراه با وزش باد است

  • کد خبر : 12605
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۹:۵۴
هوای تهران بارانی همراه با وزش باد است

تهران- تجارت آوا- کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه هوای امروز تهران، بارانی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: سرعت وزش باد در سطح کشور افزایش می‌یابد و استان‌هایی مثل تهران، البرز و سیستان و بلوچستان امروز باد شدیدی را تجربه خواهند کرد.

«فریبا گودرزی» روز شنبه درباره وضعیت جوی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: امروز در تهران بارندگی و وزش باد، هوای مطلوبی را برای ساکنان پایتخت رقم خواهد زد. وزش باد امروز در استان‌های البرز، قم، مرکزی، اصفهان، یزد، کرمان و فارس به صورت شدید ادامه می‌یابد.

وی گفت: امروز به غیر از جنوب شرق و مرکز کشور بقیه استان‌ها بارانی و برفی است، بر این اساس،  به جز استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، اصفهان و جنوب کرمان، غرب خوزستان، جنوب سمنان، قم، مرکزی و ایلام بارش‌ها با شدت و ضعف در همه استان‌ها تداوم دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی امروز بارش برف همراه با وزش باد در شمال غرب و غرب به ویژه مناطق مرتفع و کوهستانی همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: از فردا تا پایان هفته جوی آرام در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت و سامانه بارشی، عصر یکشنبه از کشور خارج می شود که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت موجب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=12605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.