• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

هواپیمایی آریانا افغان آرمانی شد

  • کد خبر : 83071
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲
هواپیمایی آریانا افغان آرمانی شد

آریانا افغان بزرگترین و قدیمی ترین شرکت هواپیمایی افغانستان به جمع بیمه گذاران بیمه آرمان اضافه شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان با انعقاد قرارداری فی مابین بیمه آرمان و هواپیمایی آریانا افغان ؛ ناوگان این شرکت هواپیمایی تحت پوشش بیمه آرمان قرارگرفت.

گفتنی است در این قرارداد ، بدنه هواپیما و مسئولیت آن و همچنین فرانشیز ، خطر جنگ و لوازم یدکی و تجهیزات زمینی تحت پوشش بیمه آرمان قرار گرفت.

لازم به ذکر است ، شرکت هواپیمایی آریانا ، بزرگ ترین و قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی افغانستان به شمار می رود که مرکز فعالیتش فرودگاه بین‌المللی کابل بوده و این شرکت تماماً دولتی است .

همچینن این ایر لاین علاوه بر پروازهای داخلی، پروازهای بین‌المللی را به مقاصد چین، آلمان، هند، ایران، روسیه، کویت، پاکستان، عربستان سعودی، تاجیکستان و ترکیه اجرا می‌کند و دفتر مرکزی شرکت هواپیمایی آریانا نیز در کابل افغانستان واقع شده‌ است.

خاطر نشان می شود : با توجه به رتبه توانگری و دانش روز کارشناسان بیمه آرمان ، بیمه نامه های این شرکت هواپیمایی در سطح استاندارد بین المللی صادر و گواهینامه های بین المللی مربوطه به هواپیماهای مذکور برای فرودگاه های مقاصد بین المللی صادر و ارسال شد که مورد تأیید قرار گرفت.

http://tejaratava.ir/?p=83071

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.