• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
مدیرعامل بیمه دانا در دیدار با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و جمعی از هنرمندان برجسته کشور مطرح کرد:

هنرمندان نقش ارزنده‌ای در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور دارند

  • کد خبر : 68875
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
هنرمندان نقش ارزنده‌ای در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور دارند
مدیرعامل بیمه دانا افزایش استقبال جامعه هنری از خدمات بیمه دانا را حاکی از افزایش رضایتمندی این قشر از خدمات این شرکت قلمداد و بر نقش ارزنده آنان در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور تأکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشستی مشترک با مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و جمعی از هنرمندان شاخص و برجسته کشور که روز چهارشنبه دوم آذرماه سال‌جاری در محل ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد، به ارائه تحلیلی مختصر از عملکرد بیمه دانا به‌ویژه در خصوص تفاهم‌نامه صندوق اعتباری هنر، پرداخت.

ایشان در این نشست، افزایش استقبال جامعه هنری از خدمات بیمه دانا نسبت به سال گذشته را حاکی از افزایش رضایتمندی این قشر از خدمات این شرکت قلمداد و اظهار امیدواری کرد که همه هنرمندان سراسر کشور نیز بتوانند از خدمات بیمه دانا بهره‌مند شوند.

وی در ادامه، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه در آستانه چهل‌وهشتمین سالروز تأسیس شرکت بیمه دانا خدمت به جامعه هنری را یک تکلیف دانست و گفت: همه کارکنان بیمه دانا با افتخار در این راستا در تلاشند تا حداکثر رضایتمندی در بخش سلامت جامعه هنری از خدمات بیمه دانا تأمین شود.
دکتر رضا جعفری در این نشست، ورود صنعت بیمه به‌ویژه بیمه دانا به بحث بیمه تکمیلی جامعه هنری را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی یاد و خاطرنشان کرد: بیمه دانا در سال گذشته بابت پوشش‌های بیمه‌ای جامعه هنری ۹۲ میلیارد تومان خسارت به بیمه‌شدگان صندوق اعتباری هنر پرداخت کرده است.

مدیرعامل بیمه دانا بر لزوم به‌کارگیری از ظرفیت جامعه هنری در فرهنگ‌سازی و معرفی صنعت بیمه به عنوان صنعتی اثربخش در بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، مدیریت ریسک و مدیریت بحران به احاد مختلف جامعه و سیاست‌گذاران، تأکید و نقش ارزنده آنان را در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور به‌ویژه از طریق تولید فیلم و آثار سینمایی اثرگذار دانست.

در ادامه این مراسم، سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر نیز ضمن قدردانی از دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه بیمه درمان تکمیلی هنرمندان با شرکت بیمه‌ دانا برای دومین سال متوالی اظهار داشت: در مجموع رضایتمندی مطلوبی در حوزه بیمه درمان حاصل شده و در سال‌جاری نیز حدود ۴۲ هزار نفر از هنرمندان و خانواده‌های آن‌ها تحت پوشش بیمه درمان هستند.
وی نوع خدمات و گسترش شبکه قراردادهای بیمه دانا را موجب رضایتمندی عمومی هنرمندان و اعلام کرد: جمعیت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی ۳۸ درصد افزایش یافته است.
پوراحمدی، با بیان اینکه بیش از ۸۴ هزار هنرمند در سراسر کشور دارای هنرکارت هستند، اظهار امیدواری کرد که خدمات متنوع بیمه‌ای از طریق هنرکارت در اختیار هنرمندان قرار گیرد.
همچنین، در این مراسم تعدادی از هنرمندان حاضر در جلسه ضمن اعلام رضایت و تقدیر از خدمات بیمه هنرمندان به بیان نظرات و‌ پیشنهادهایی برای قراردادهای آتی این قشر پرداختند.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق اعتباری هنر و شرکت بیمه دانا با حضور سیدمجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا و جمعی از هنرمندان امضاء شد.
شایان ذکر است بسط و گسترش انواع خدمات بیمه‌ای برای اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه کشور، همکاری طرفین برای طراحی پوشش بیمه‌ای جدید موردنیاز برای ریسک‌های شناسایی شده در حوزه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مطبوعاتی، تسهیل و رونق فعالیت‌های اقتصادی و بهبود فضای کسب‌وکارهای فرهنگی و هنری از طریق کاهش ریسک و پیوند میان صنعت بیمه با حوزه فرهنگ و هنر از مهمترین محورهای این تفاهم‌نامه است.

http://tejaratava.ir/?p=68875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.