• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت صنعتی دریایی ایران افزایش می‌یابد

  • کد خبر : 54974
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
همکاری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با شرکت صنعتی دریایی ایران افزایش می‌یابد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران از افزایش تعامل و آمادگی بانک برای حل بخشی از مسائل مالی این شرکت خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک از مجموعه منطقه جنوب شرکت صدرا و کارخانه جزیره صنعتی صدرا در بوشهر بازدید کرد.
شمسی‌نژاد پس از بازدید از سایت شرکت و در جلسه با «رحمتی» مشاور مدیرعامل و «خسروی» معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) گفت: زحمات کارکنان شرکت مشهود است. آمادگی داریم اگر موضوعات یا مشکلاتی وجود دارد، در حد توان بانک آن را حل کنیم تا بخشی از زحمات این مجموعه جبران شود.
«محسن پدرام» نایب رئیس هیأت مدیره بانک نیز که در این بازدید شمسی‌نژاد را همراهی می‌کرد، گفت: هر اندازه که مقدور باشد به حقوق شرکت توجه می‌کنیم و قسمت‌های قابل مذاکره و تعدیل را در تفاهم‌نامه بررسی خواهیم کرد.
معاون مالی و سرمایه‌گذاری شرکت صنعتی دریایی ایران نیز گفت: با توجه به شرایط سختی کار موجود در شرکت، امیدواریم بانک با نگاهی ویژه تفاهم‌نامه‌های فی ما بین را بررسی کند و همچنین برنامه‌ای برای تسهیل در شرایط تشکیل پرونده‌های وام کارکنان در نظر گیرد.
وی همچنین از مدیران بانک خواست با توجه به اینکه مجموعه دریای خزر شرکت نیز در شرف اتصال به بانک است، تفاهم‌نامه‌های شرکت به‌صورت کلی و یکپارچه در نظر گرفته شود.
شرکت صدرا که سال گذشته نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افتتاح حساب کرده و از تفاهم‌نامه اعتبار در حساب خود مبلغ یک میلیارد تومان از بانک برای پرسنل خود وام دریافت کرده است. این شرکت همچنین حساب دریافت حقوق ۵۵۰ نفر از مجموع ۲۲۰۰ نفری خود را به بانک منتقل کرده که این رقم تا ماه آینده به ۱۵۰۰ نفر خواهد رسید.
صدرا با هدف ساخت و تعمیر کشتی در سال ۱۳۴۷ با تعمیر و ساخت انواع شناورهای دریایی فعالیت خود را آغاز کرد و در سال‌های پس از انقلاب اسلامی بنا بر نیاز روزافزون و تقاضای حاکم بر بازار خلیج فارس و دریای خزر فعالیت خود را در صنایع فراساحل گسترش داد.
این شرکت در حال حاضر با ۲۲۰۰ نفر پرسنل در مجموعه عسلویه، شمال و منطقه بوشهر مجهز به جامع‌ترین و کامل‌ترین امکانات برای طراحی، مهندسی، ساخت، حمل و نصب انواع سازه‌ها و شناورهاست. این مجموعه دارای کارخانه‌ها و تجهیزات دریایی در بوشهر و مازندران است که خدمات وسیعی را در خلیج فارس و دریای خزر ارائه می‌کند.

http://tejaratava.ir/?p=54974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.