• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در نشست با مدیران و تعدادی از روسای شرکت

همه کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی بسیجی و با روحیه جهادی کار می کنند

  • کد خبر : 87047
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
همه کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی بسیجی و با روحیه جهادی کار می کنند
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: همه کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی بسیجی و با روحیه جهادی در خط مقدم تولید کار و تلاش می کنند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، دکتر حمید رضا گلپایگانی در نشست مدیران و روسای عملیاتی و ستادی شرکت که با حضور فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب) و شماری از بسیجیان شرکت به منظور معرفی فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج این سازمان برگزار شد، افزود: کار و همت مضاعف، بی وقفه و شبانه روزی همکاران در بیش از چهار دهه گذشته، نقش اساسی در اکتشاف و تولید نفت و گاز و بالندگی صنعت نفت کشور داشته است.

وی اظهار کرد: بسیجی کسی است که با دل و جان در جهت رشد، تعالی، توسعه و سرافرازی کشور و اعتلای نظام پای کار است و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار داده است.

گلپایگانی با بیان اینکه بسیجیان اخلاق مدار و پرتلاش در میدان هستند و به دنبال حل مشکلات نهایت توان خود را به کار گرفته اند، گفت: از ویژگی های بسیج ترویج فرهنگ اسلامی، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی کار کردن است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تشریح عملکرد شرکت، افزود: پایگاه مقاومت بسیج باید جهاد تبیین را به جد پیگیری و در این ارتباط صعود ۴۰ ساله و سیر تحولات شرکت را از نقطه کجا بودیم، به کجا رسیدیم، چه فعالیت هایی در جهت خودکفایی و خود اتکایی این شرکت و صنعت راهبردی حفاری در این دوره زمانی صورت پذیرفته را مستند سازی نماید.

وی همچنین با توجه به وجود مجتمع های آموزشی شهدای حفاری ، برنامه ریزی مدون و متنوع برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور را از اولویت های بسیج شرکت دانست.

در این نشست سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج شرکت ملی حفاری ایران یکی از پایگاه های فعال و موفق این مرکز به شمار می آید، اهمیت کار و جایگاه شرکت را در صنعت نفت مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر اهمیت تولید در کشور ، مدیران را فرماندهان میدان تولید و بسیجیان را تلاشگران این میدان توصیف کرد.

وی کار در بسیج را مایه افتخار دانست و گفت: هدف بسیج خدمت است و سازمان ها و دستگاه ها می توانند از این ظرفیت ارزشمند برای پیشبرد و توسعه برنامه ها استفاده نمایند.

در ادامه محمد دانشی فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شرکت گزارشی از فعالیت های انجام شده ارایه و مهدی علیمردانی فرمانده جدید در باره برنامه های سال ۱۴۰۲ پایگاه توضیح داد و در پایان دکتر گلپایگانی و سرهنگ باقری با اهدا لوح تقدیر از زحمات آقای دانشی قدردانی به عمل آورند.

http://tejaratava.ir/?p=87047

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.