• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
5

همزمان با روز دانشجو و طی مراسمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران از رتبه‌های برتر کنکور سراسری روستایی تقدیر کرد

  • کد خبر : 40520
  • ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
همزمان با روز دانشجو و طی مراسمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران از رتبه‌های برتر کنکور سراسری روستایی تقدیر کرد

همزمان با ۱۶ آذر و روز دانشجو، با حضور دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران، آیین تجلیل از ۸۱ استعداد درخشان و پذیرفته شده کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ که در روستاها و مناطق محروم کشور، موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ شده‌اند، با اهدای لوح و جایزه نقدی، برگزار شد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، دکتر شیری مدیر عامل بانک در این مراسم که با حضور اعضای هیات مدیره، معاونین، مدیران امور، ستادی و اجرایی به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد، با اشاره به اینکه پیشرفت و آبادانی هر کشور ریشه در دانش افزایی و فرهنگ سازی در بین مردم آن کشور دارد، گفت: پست بانک ایران برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، ترویج توجه به دانش و تحصیلات عالیه و حمایت از استعدادهای درخشان روستایی مصمم شد تا با شناسایی این نخبگان از طریق باجه‌های بانکی روستایی سطح کشور و برگزاری مراسمی از آنان قدردانی کند.
شیری با بیان اینکه برگزاری چنین مراسمی به رقابت بین دانش آموزان روستایی و ایجاد انگیزه برای کسب  رتبه های برتر کنکورکمک می‌کند، اظهار کرد: پست بانک ایران به  تنها بانک روستایی کشور توجه ویژه‌ای به نسل جوان و آینده سازان کشور دارد و خود را مسئول حمایت از آنان می‌داند.
وی با تاکید بر اینکه هدف پست بانک ایران خدمت رسانی هر بیشتر به مردم روستاها و مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: این بانک توجه ویژه‌ای به شکوفایی و توسعه اقتصادی روستاها دارد و حمایت از نخبگان روستایی قدمی کوچک برای دستیابی به این هدف است.
شیری با اشاره به اینکه امروز میزبان سرمایه‌های آینده کشور هستیم، ادامه داد: مسیری که شما عزیزان در پیش رو دارید می‌تواند در آینده نزدیک باعث رشد و شکوفایی کشور و جامعه بشود.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: وجه تمایز پست بانک ابران با سایر بانک‌های کشور در این است که مدیران این بانک با پشتکار و همت خود در جایگاه کنونی ایستاده‌اند و بدانید که باید در مقابل شکست ایستاد و با اهتمام و پشتکار برای کسب پیروزی ، تلاش کرد. 
وی با اشاره به اینکه علم و دانش در کنار عمل می‌تواند در جامعه تحول ایجاد کند، افزود: تفاوت جامعه پیشرفته با جامعه واپس‌گرا و عقب‌مانده، موضوع دانش و ایده‌ای است که در کنار آن عملگرایی وجود داشته باشد. علمی که بتواند مانعی را از سرراه بردارد و تحولی در جامعه ایجاد کند.

http://tejaratava.ir/?p=40520

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.