• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
مدیر عامل بیمه ایران در جمع انجمن صنفی خراسان رضوی:

همدلی با نمایندگان برای خدمت بی منت به مردم

  • کد خبر : 54327
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
همدلی با نمایندگان برای خدمت بی منت به مردم
شبکه فروش استراتژی خود را به جذب پرتفوی مناسب تغییر داده و همه باید تلاش کنیم تا در یک راستا حرکت کنیم. انچه اهمیت بیشتری از جذب پرتفو ی دارد، انتخاب بیمه گذاران با ریسک مناسب است و شبکه فروش استراتژی خود را از جذب پرتفوی به سبد پرتفویی خوب و مناسب تغییر دهند.



به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، شریفی مدیر عامل بیمه ایران در جمع نمایندگان انجمن صنفی خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: مهمترین اصل در پذیرش بیمه، رویکرد مناسب مدیریت ریسک است و شبکه فروش صرفا با هدف جذب پرتفوی ، هر ریسکی را نپذیرند.
وی ادامه داد: ضمن حرکت به فرایند رشد شرکت ، لازم است به حفظ بیمه گذاران کم ریسک و توانمندی مالی آنها توجه داشته باشیم و از نمایندگان درخواست داریم تا در سبد پرتفوی خود، بر این اساس تجدید نظر کنند.
رییس هیات مدیره بیمه ایران شبکه نمایندگی را اساس و پایه شرکت عنوان کرد و ابراز داشت: تلاش داریم تا در تدوین سیاست های راهبردی و استراتژی شرکت یک هم فکری و تعامل گروهی ایجاد کنیم و شبکه نمایندگی در اولویت این سیاست گزاری ها قرار دارد.
مدیر عامل بیمه ایران تاکید کرد: همه مدیران باید جهت بازخورد از بازار، مدیریت صحیح ریسک، شناخت تازه های بازار بیمه ، ایجاد رویکردهای جدید متناسب با تغییرات فناوری و انتصاب مدیران از شبکه نمایندگی مشورت بگیرند.
شریفی با بیان این که هروقت اتحاد عملکردی داشتیم موفقیت را تجربه کردیم، ضمن تاکید بر دوری از رفتارهای تفرقه افکنانه خواستار اتحاد فکری و عملی همکاران و شبکه فروش جهت رقابت بهتر در بازار و مواجه با چالش های صنعت بیمه شد.

مدیر عامل بیمه ایران ضمن اشاره به نقش مهم اعتماد سازی، خواستار تغییر رویکردهای سنتی همکاران به شبکه نمایندگی شد و اذعان داشت: همه تلاش و زحمت فروش به عهده شبکه نمایندگی است و لازم است تمامی همکاران در این بازار رقابتی و سخت، نمایندگان را یاری و پشتیبانی کنند.
رییس هیات مدیره بیمه ایران اذعان داشت: توجه و رفع دغدغه های شبکه نمایندگی در برنامه های هر روز ما قرار دارد و شبکه نمایندگی لازم است یک پالایش در ساختار درونی و تحولی در انتخاب بیمه گذاران باکیفیت را ، در برنامه خود داشته باشند.
شریفی در ادامه عنوان نمود: مجموعه خانواده بیمه ایران اعم از شبکه نمایندگی و کارکنان باید تلاش کنند تا با رویکردی متحد و در یک راستا برای موفقیت شرکت تلاش کنند.
مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر این که آموزش و بازاریابی رکن مهمی برای شبکه نمایندگی است، عنوان داشت: لازم است شبکه فروش در این زمینه دانش خود را افزایش دهد تا ضمن نهادینه کردن آن با تغییر در کارکنان دفاتر نمایندگی، شاهد خلا علمی نباشیم.
مدیرعامل بیمه ایران با بیان این که ظرفیت های مالی در هر بنگاه اقتصادی محدودیت هایی دارد، عنوان داشت: برنامه ریزی داریم تا در بازه زمانی و بر اساس شاخص بندی هایی که نمایندگان ارزیابی خواهند شد ، پرداخت تسهیلات وام را به شبکه فروش ادامه دهیم.
در ابتدای این جلسه، داووی رییس انجمن صنفی نمایندگان حقیقی به اقدامات انجام شده برای آموزش نمایندگان، ایجاد کمیته مالیاتی جهت روان سازی پرداخت مالیات، مشاوره حقوقی، اعطای ۴۰ فقره وام بانکی را از مهمترین اقدامات انجمن برشمرد.
وی با اشاره به مشکلات شبکه نمایندگی اظهار داشت: در گذشته به علت نقصی که در سیستم شناسه پرداخت وجود داشت، با اضافه پرداختی هایی در شبکه نمایندگی مواجه ایم که لازم است در ارتباط با این واریزی ها تعیین تکلیفی جهت برگشت آنها انجام شود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی ،فرایند پرداخت وام نمایندگان فراگیر نیست و بازپرداخت آن نیز کوتاه است.
رییس انجمن صنفی نمایندگان با اذعان به این که در دریافت حق بیمه از بیمه گذاران با مشکل مواجه ایم، اظهار داشت: در حال حاضر تمام سرمایه همکاران ما درگیر نقدینگی به علت عدم پرداخت حق بیمه ها از طرف بیمه گذاران شده است و از سویی نمایندگان به دلیل عدم وصول حق بیمه ها در کمیته های انظباطی به دلیل عدم وصولی ها محکوم می شوند.
وی به بیمه مسوولیت حرفه ای نمایندگان اشاره کرد و گفت: بیمه حرفه ای نمایندگان عملا پاسخگوی فعالیت شبکه فروش نیست و لازم است با حضور نمایندگان بازنگری در آن صورت گیرد.
هم چنین در ادامه این نشست، وارسته رییس انجمن صنفی شرکت های نمایندگی خراسان رضوی اظهار داشت: امیدواریم در تصحیح آیین نامه ۱۰۲ نظر شبکه فروش لحاظ گردد.

وی به شرایط رقابتی بازار اشاره کرد و عنوان داشت: کاهش نرخ ،کمک خوبی به رقابت با سایر شرکت ها می کند و نگهداری بیمه گذاران در شرایط فعلی اقتصادی سخت شده است.
وی خواستار توجه بیشتر به تبلیغات رسانه ای و محیطی شد و اظهار داشت: در حال حاضر با چالش نقدینگی ناشی از عدم پرداخت حق بیمه ها، نرخ های بالای حق بیمه ، راه اندازی استارت آپ ها بدون نشان مواجه ایم.
شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، چرمگر مدیر کل بیمه ایران خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به مدیر عامل گزارشی از عملکرد استان ارایه کرد.

http://tejaratava.ir/?p=54327

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.