• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

هشدار به مسافران نوروزی درباره امدادهای متفرقه

  • کد خبر : 80378
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
هشدار به مسافران نوروزی درباره امدادهای متفرقه

مدیرعامل امدادخودروایران با اشاره به این که در طرح امداد نوروزی مشترک با سایپا در سال ۱۴۰۲، ۲۵۰۰ اکیپ شیفت از سوی ایران خودرو و ۸۰۰ اکیپ شیفت از سوی سایپا به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به مردم کشور هستند، گفت: ۳۰ پایگاه در مسیرهای پرتردد به صورت مشترک خدمات امدادی ارایه خواهند داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- عباس میرحسینی در حاشیه مراسم آغاز طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا، با بیان این که به صورت شبانه روزی در تمام ایام ۲۰ روزه طرح، خدمات رسانی صورت خواهد گرفت، بیان کرد: برای ماه مبارک رمضان نیز تمهیدات لازم برای مسافران دیده شده است و امسال برای نخستین بار و پس از اتحاد استراتژیک دو خودروساز ایران خودر و سایپا، تمامی جاده های کشور به صورت سراسری تحت پوشش خدمات امدادی قرار خواهد گرفت و بیش از ۱۴۲۳ شهر و روستا پوشش امدادی خواهد شد. 
وی یادآور شد: مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا برای دریافت خدمات امدادی می توانند از سرشماره ۰۹۶۴۴۰ و اپلیکیشن ایساکو برای ایران خودرو و سرشماره ۰۹۶۵۵۰ برای دریافت خدمات سایپا تماس بگیرند. 
وی اظهار امیدواری کرد، در سال جاری و با این اتحاد و همکاری مشترک، مردم کشورمان در سفرهای خود دغدغه ای نداشته و این خدمات صادقانه کمک کرده تا از ارایه خدمات غیر استاندارد توسط امدادگرهای متفرقه جلوگیری شود.
وی با اشاره به خطرات و تهدیدهای امدادخودروهای متفرقه و بی هویت در سطح راه ها و جاده های کشور، تاکید کرد: از مردم شریف کشورمان می خواهیم از طریق سامانه ها و درگاه های ارتباطی اطلاع رسانی شده خدمات را دریافت کنند تا منجر به دریافت خدمات بی کیفیت از طریق امدادگران متفرقه و نمایندگی ها یا تعمیرگاه های غیراستاندارد نشود. 
میرحسینی گفت: تمام ناوگان ایران خودرو و سایپا مجهز به تجهیزات به روز بوده و قطعا تجربه و تخصص لازم را دارند و حتما از قطعات اصلی ایساکو و سایپا یدک استفاده می کنند.
به گفته وی، نه تنها ایران خودرو و سایپا به محصولات یکدیگر خدمات خواهند داد، بلکه امسال و در پی اجرای این طرح مشترک، به همه خودروها فارغ از برند، خدمات امدادی و عمومی ارایه خواهد شد. پیش بینی می شود که بیش از ۱۰۰ هزار خدمات امدادی به کل محصولات و فارغ از برند، خدمات امدادی ارایه خواهد شد.
در ادامه، معاون ایساکو با بیان این که در طرح خدمات نوروزی در کل کشور ۳۰۶ نمایندگی ایران خودرو و ۲۰۵ نمایندگی سایپا، برای ارایه خدمات تدارک دیده اند، گفت: این نمایندگی ها به صورت تک شیفت و دو شیفت و تعدادی از آن ها به صورت شبانه روزی پذیرش خواهند داشت. 
ماشالله وردینی با بیان این که نفرات اصلی نمایندگی هایی که تدارک دیده و انتخاب شده اند در نمایندگی ها حضور خواهند داشت، افزود: قطعات مورد نیاز بر اساس نرخ مصرف هفته ها، ماه ها و سوابق سال های گذشته تدارک دیده شده است و تمام تلاش ما این است که در تمام شبکه هیچ خودرویی به دلیل کمبود قطعه متوقف نشود و سعی مان بر این است که در ساعت های اولیه پذیرش، خودرو ترخیص شود.
وی با اشاره به نظارت بر اجرای طرح، گفت: به صورت روش های حضوری، بازدیدهای محسوس و نامحسوس، سیستمی، نظارت بر تراکنش هایی که در سیستم ثبت می شود و نیز پذیرش ها و ترخیص ها و ماندگاری خودروها پایش صورت گرفته و تمامی دفاتر منطقه ای ایران خودرو و سایپا در کل کشور نیز به صورت حضوری بر روی این طرح نظارت خواهند داشت.
وی با اشاره به خدمات در محل، اظهار کرد: به لحاظ استاندارد فنی، اگر امکان ارایه خدمات امدادی باشد و نیاز به تجهیزات اساسی تعمیرگاهی نباشد، امدادگرهای ایران خودرو مجهز بوده و می توانند خدمات در محل ارایه دهند. اگر در صورت فنی نیاز به انتقال به تعمیرگاه باشد، حتما محصول به تعمیرگاه منتقل شده و خدمات لازم را دریافت خواهد کرد.
 

http://tejaratava.ir/?p=80378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.