• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

هر روز یک رفاه جدید / بهمن و افتتاحیه‌های پی درپی

  • کد خبر : 43551
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
هر روز یک رفاه جدید / بهمن و افتتاحیه‌های پی درپی
فروشگاه رفاه قصد دارد در بهمن‌ماه سال جاری با سرعتی بی‌سابقه در توسعه فروشگاه‌های خود، بیش از بیست شعبه جدید افتتاح کند.

 

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ این فروشگاه در ادامه روند پر سرعت توسعه شعبات خود و ایجاد اشتغال‌زایی پایدار در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم شریف ایران، برنامه دارد تا در ماه آینده بیش از بیست فروشگاه جدید خود را افتتاح کند.

رفاه مفتخر است که نه تنها در ایام کرونا و شرایط سخت اقتصادی همواره با توزیع بی‌نقص کالاها و تخفیفاتی بی‌همتا کمک‌رسان مشتریان خود باشد بلکه توسعه را تا عبور از مرز هزار و چهارصد شعبه ادامه داده و بیش از دوازده‌هزار شغل مستقیم و پایدار ایجاد کند.
اما محبوبیت رفاه به عنوان یک بنگاه اقتصادی کاملا ایرانی تنها در این موارد خلاصه نمی‌شود، نوآوری‌های متعدد از جمله راه‌اندازی فروشگاه‌های مگاهایپر عمده فروشی نوین برای اولین بار در کشور، حضور در زمینه‌های مختلف مسئولیت‌های اجتماعی، ایجاد تنها مرکز آموزش متخصصان صنعت خرده‌فروشی در کشور، پیشبرد طرح اعطای نمایندگی به صورت گسترده، برگزاری کمپین‌ها و جشنواره‌های همراه با تخفیف و جایزه به نفع مشتریان و … شاید از دیگر دلایلی باشد که باشگاه مشتریان رفاه از مرز شانزده میلیون مشتری وفادار عبور کرده است.
گفتنی است، رفاه تلاش کرده تا شعبات خود را در شهرهای کوچک و جمعیت کم نیز بیشتر و بیشتر کند تا مردم عزیز ایران در سراسر کشور بتوانند به راحتی از خدمات این فروشگاه بهره‌مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=43551

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.