• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

هتل های کیش آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

  • کد خبر : 79955
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵
هتل های کیش آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

رئیس جامعه هتلداران کیش از آماده سازی مراکز اقامتی جزیره برای ارائه خدمات شایسته به مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مسیح اله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش، صبح یکشنبه ۲۱ اسفند در برنامه زنده صبحگاهی “کیشانه” با اجرای فرهاد فرهادی تهیه کننده و مجری توانمند صدا و سیمای مرکز کیش، در رابطه با نظارت های فراگیر بر ارائه خدمات هتل ها به گردشگران نوروزی، گفت: مراکز اقامتی جزیره کیش با تمرکز بر حوزه های “ارائه خدمات، نیروی انسانی و بخش های سخت افزاری و نرم افزاری” به صورت شبانه روزی تلاش می کنند سطح پذیرایی از مهمانان نوروزی را ارتقاء دهند.

مسیح اله صفا با بیان این که یکی از افتخارات هتل های فعال در سطح جزیره کیش جلب رضایتمندی گردشگران است، اظهار داشت: جامعه هتل داران در طول سال های گذشته با ارائه خدمات مطلوب، افزایش سطح میزان رضایتمندی گردشگران را در دستور کار خود قرار داده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته و اتخاذ تدابیر لازم برای میزبانی از مهمانان نوروزی، افزود: با برگزاری کارگاه های آموزشی در موسسه جامعه هتلداران؛ گام های موثری در این زمینه برداشته شده است.

رئیس جامعه هتلداران کیش در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شرکت در دوره های آموزشی هتلداری برای عموم علاقمندان آزاد است و متقاضیان پس از گذراندن کارگاه های آموزشی، گواهینامه معتبر این دوره ها را دریافت خواهند کرد.

مسیح اله صفا، خاطر نشان کرد: این اقدام مهم ضمن افزایش مهارت پرسنل های شاغل در هتل ها؛  رضایتمندی حداکثری مسافران نوروزی را نیز به دنبال خواهد داشت و شاهد ترغیب سفر گردشگران از اقصی نقاط کشور به جزیره کیش خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش ظرفیت تولید آب و ذخیره سازی به مدت سه روز در جزیره کیش خبر داد و گفت: امسال دیگر نگرانی در خصوص کمبود آب نخواهیم داشت.

رئیس جامعه هتلداران کیش در خصوص پیش بینی ورود ۲۵۰ هزار نفر گردشگر از ۲۷ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ به جزیره کیش خبر داد و گفت: بخش زیادی از مسافران در هتل ها و بخش دیگر در خانه دوم و یا خانه مسافری اقامت خواهند داشت.

وی، اظهار داشت: ضروری است که طرح ساماندهی خانه های مسافری در راستای ارائه خدمات شایسته و جلب رضایتمندی عموم مهمانان نوروزی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس جامعه هتلداران کیش زیباسازی شهری، کاشت و توزیع گل میان مراکز اقامتی جزیره را از دیگر اقدامات ارزشمند شرکت عمران، آب و خدمات شهری عنوان کرد. 

لازم به ذکر است، روسای کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی بر اساس جدول زمان بندی کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در برنامه زنده صبحگاهی کیشانه جهت ارائه برنامه های خود شرکت می کنند. 

http://tejaratava.ir/?p=79955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.