• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

نمایندگان شریک تجاری واستراتژیک ما هستند

  • کد خبر : 56963
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
نمایندگان شریک تجاری واستراتژیک ما هستند
عبدالصمد خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها شعب و نمایندگی های بیمه ایران درهمایش بررسی عملکرد، انتخابات شورای راهبردی نمایندگان و تقدیر از نمایندگان برتر شعبه نمایشگاه که با حضور قاسم رمضان پور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و جمعی از مدیران ستادی در محل باشگاه ایران زمین برگزار شد، گفت : نمایندگان شریک تجاری واستراتژیک ما هستند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، خدامی در این همایش با اشاره به جمله ” کوچک زیباست ،اظهار داشت: از دهه هفتاد میلادی، شوماخر جمله ” کوچک زیباست ” را مطرح کرد. با گذشت زمان مفهوم این جمله خود را بیشتر نشان می دهد.

وی در ادامه افزود: بوروکراسی اداری در سازمان های بزرگی مانند بیمه ایران، منجر به عدم انعطاف سازمان در مقابل تغییرات محیطی و توجه به ساختار انسانی و همچنین پیچیده تر شده وظایف و کاهش انگیزه های کارکنان می شود. حتی ممکن است، در برخی موارد بر عملکرد سازمان تاثیر منفی داشته و مانعی برای رسیدن به اهداف سازمان شود. باتوجه به تجربیات و شواهد، داشتن شرکت با عرض وطول کم وچابک بسیار اثر بخش تر است .

وی در ادامه افزود: در حال حاضر فضای بسیار خوب وصمیمی در شرکت حاکم شده و بدون نیاز به نیروهای بیرون سازمان و با استفاده از توانمندی وتخصصی که در همکاران داخل وجود دارد، فرصت  خوبی برای شکوفایی ایده هایی که سال ها در ذهن ما بوده، فراهم شده است .

خدامی تاکید کرد: نیروی انسانی شرکت وهمکاران نماینده از اهمیت وجایگاه بالایی برخوردار هستند. به همین جهت فضایی مانند اتاق فکر و تالار گفتگو فراهم شده تا حداقل ماهی یکبار در قالب کمیته و کارگروه تخصصی صحبت های همکاران و نمایندگان در آن مطرح و در صورت مکان اجرایی شود.

گفتی است در ابتدای این مراسم، مصطفی رستمی مدیر شعبه نمایشگاه، گزارشی از عملکرد شعبه در سال ۱۴۰۰ ارائه نمود ودر پایان به ۷ نفر ازنمایندگان برتر شعبه، لوح تقدیر اهدا گردید. همچنین انتخابات شورای راهبردی نمایندگان از دیگر برنامه های این همایش بود.

http://tejaratava.ir/?p=56963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.